  • 21. Data: 2011-03-01 21:29:21
    Temat: Re: Polityka peeringu - Netia i GTS w PLIX
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-01 16:11, Sied@r pisze:

    > Ja ci mogę napisać jak podłączyła 2Gb/s.
    >
    > Efekt podobny do Twojego.

    No to jak nazekamy .....

    Na poczatku mialo byc 10. Potem, ze 10 to za malo. No to ok, 20. Jak
    wezmiesz 50 dostaniesz lepsza cene. Niech strace, biore 50.

    Po czym przychodzi umowa na 100 ;) Pytam sie wtf.
    A oni - ze 50 nam sie nie oplaca i jest 100 ;)

    No to /dev/null

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 22. Data: 2011-03-01 23:21:26
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 01.03.2011 Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> napisał/a:

> [...]
    >
    > Po czym przychodzi umowa na 100 ;) Pytam sie wtf.
    > A oni - ze 50 nam sie nie oplaca i jest 100 ;)
    100gbit dopiero sie oplaca?
    nieezleee...

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 23. Data: 2011-03-02 05:04:50
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-02 00:21, Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:

    > 100gbit dopiero sie oplaca?
    > nieezleee...

    "Troszeczke" przeceniles moje mozliwosci i o jeden rzad wielkosci
    zawyzyles jednostke ;)

  • 24. Data: 2011-03-02 07:26:44
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 02.03.2011 Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> napisał/a:

    > "Troszeczke" przeceniles moje mozliwosci i o jeden rzad wielkosci
    > zawyzyles jednostke ;)
    no... bo byla mowa o gbitach ;)

    to ze 10mbit sie nie oplaca duzej firmie to razej oczywiste.
    50mbit? tez - ile moze kosztowac? Owszem, kiedys mielismy z netii bodajze
    50mbit, ale... kosztowalo to kilkanascie tysiecy. Przy obecnych cenach za mbit,
    gdzie koszt swiatla wynioslby kilka tysiecy (wliczajac oplate za dzierzawe +
    amortyzacje) - przy malym volumenie sie po prostu nie bedzie oplacac...

  • 25. Data: 2011-03-02 07:52:56
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-02 08:26, Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:

> [...]
    > amortyzacje) - przy malym volumenie sie po prostu nie bedzie oplacac...

    Jedno ale ;)

    W budynku, gdzie mialem to odbierac lezy zakopane swiatlo netii :)

  • 26. Data: 2011-03-02 08:27:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    Wednesday, March 2, 2011, 8:26:44 AM, you wrote:

    [...]

    > no... bo byla mowa o gbitach ;)

    O czym?

    > to ze 10mbit sie nie oplaca duzej firmie to razej oczywiste.
    > 50mbit? tez - ile moze kosztowac? Owszem, kiedys mielismy z netii bodajze
    > 50mbit, ale... kosztowalo to kilkanascie tysiecy. Przy obecnych cenach za mbit,

    Za co? Milibit? A co to takiego?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2011-03-02 17:14:49
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 02.03.2011 Czepialski Troll RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał:

    > O czym?
    gigabit (Gb). Dla odroznienia od gigibita(Gib). Ciezko pomylic z czyms innym.

    > Za co? Milibit? A co to takiego?
    megabit(Mb). Nie mylic z Mebibitem(Mib). milibity sa na tyle zadko spotykane ze
    zazwyczaj nie bierze sie ich pod uwage.

  • 28. Data: 2011-03-02 20:02:09
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 02-03-11 18:14, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
    > megabit(Mb). Nie mylic z Mebibitem(Mib). milibity sa na tyle zadko spotykane ze
    > zazwyczaj nie bierze sie ich pod uwage.

    No to bardzo ciekawe, co piszesz. Jednakże świat używa układu SI, a nie
    układu "Andrzej Dopierała". W układzie SI "mega" oznacza się wielką
    literą 'M' - http://pl.wikipedia.org/wiki/Mega
    W układzie SI, jak również w zdrowym rozsądku, mb oznacza milibit.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 29. Data: 2011-03-02 20:58:00
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 02.03.2011 18:14, Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:

    > megabit(Mb). Nie mylic z Mebibitem(Mib). milibity sa na tyle zadko spotykane ze
    > zazwyczaj nie bierze sie ich pod uwage.

    Jak już robimy przytyki to - "zadko" po Polsku pisze się inaczej.

    Panowie odpuście sobie mądre aczkolwiek dziecinne uwagi, które nie są
    związane z tematem.

    Pozdr.
    Darek

  • 30. Data: 2011-03-02 20:59:10
    Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne>

    Dnia 02.03.2011 Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> napisał/a:

    > W układzie SI, jak również w zdrowym rozsądku, mb oznacza milibit.

    A może metr bieżący?

    (BP, NMSP, ale już `odjeżdzacie' za bardzo;)).

    --
    Paweł Małachowski