  • 31. Data: 2011-03-02 22:42:19
    Temat: Re: Polityka peeringu - Netia i GTS w PLIX
    Od: entliczek <p...@z...guziczek.pl>

    Boże co za ludzie. Każdy wie o co chodzi. Ale każdy udaje że nie wie
    żeby pokazać jak on to się nie zna na przedrostkach, zarostkach,
    zaimkach, doimkach i przyimkach. Ludzie, myślałem, że tu siedzą
    człowieki na poziomie ale najwidoczniej niektórzy mają tak zbudowane
    ego, że jak innego nie zgnębią to się źle czują.

    Czasami takie wątki aż przykro czytać jak merytoryczna odpowiedź do
    tematu zajmuje 5 postów a pozostałe 60 to inwektywy i osobiste wycieczki
    mające pokazać jaki ten ktoś głupi a inny "mundry".

    Jak nie wiesz czy odpisać i zaśmiecać internet, to przed wysłaniem posta
    zapytaj się sam siebie, czy nie będąc zaangażowany emocjonalnie w wątek,
    będąc poza sferami wpływów chciałoby się takie wypociny przeczytać.
    Jeśli nie, to lepiej nie wysyłaj (odnosi się do wszystkich prelegentów
    kiedyś, obecnie jak i w przyszłości).

    --
    Pozdrawiam,
    entliczek

  • 32. Data: 2011-03-02 22:46:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello entliczek,

    Wednesday, March 2, 2011, 11:42:19 PM, you wrote:

    > Boże co za ludzie. Każdy wie o co chodzi.

    [... jęczenie ...]

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2011-03-02 23:29:58
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 02.03.2011 Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>
    napisał/a:

    > No to bardzo ciekawe, co piszesz. Jednakże świat używa układu SI, a nie
    > układu "Andrzej Dopierała". W układzie SI "mega" oznacza się wielką literą
    > 'M' - http://pl.wikipedia.org/wiki/Mega
    hm... czy istnieja wieksze litery M niz M?

    > W układzie SI, jak również w zdrowym rozsądku, mb oznacza milibit.
    W sensie ze zdrowy rozsadek sugeruje ze mogly zostac w tym wypadku uzyte
    milibity? :)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 34. Data: 2011-03-02 23:31:03
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 02.03.2011 Czepialski Troll RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał:

    > O czym?
    gigabit (Gb). Dla odroznienia od gigibita(Gib). Ciezko pomylic z czyms innym.

    > Za co? Milibit? A co to takiego?
    megabit(Mb). Nie mylic z Mebibitem(Mib). milibity sa na tyle rzadko spotykane ze

  • 35. Data: 2011-03-03 08:21:27
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 03.03.2011 00:31, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> [...]
    > megabit(Mb). Nie mylic z Mebibitem(Mib). milibity sa na tyle rzadko spotykane ze

    A czy może istnieć milibit? To trochę jakby liczyć coś w 1/100 elektronu.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 36. Data: 2011-03-03 08:46:28
    Od: Macka <m...@U...vip.server.pl>

    > gigabit (Gb). Dla odroznienia od gigibita(Gib). Ciezko pomylic z czyms innym.

    Gwoli scislosci Gib (Gibit) to gibibit.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Gibibit
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Gigabajt

    pzdr
    macka

  • 37. Data: 2011-03-03 09:20:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-03 09:21, b...@n...pl pisze:

    > A czy może istnieć milibit? To trochę jakby liczyć coś w 1/100 elektronu.

    Kwestia umowna - zawsze można napisać, że średnia prędkość transferu
    wynosi 3,6 bita na godzinę :-)

  • 38. Data: 2011-03-03 09:29:30
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 03-03-11 09:21, b...@n...pl wrote:
    > A czy może istnieć milibit? To trochę jakby liczyć coś w 1/100 elektronu.

    Milibit jako sam w sobie raczej nie może istnieć, ale mb/s, czyli
    milibit na sekundę owszem, jest całkiem legalną miarą.

    A żeby było na temat - zachowanie Netii i GTS nie jest takie unikalne, w
    europejskich IXach są firmy, które nie peerują się z drobnicą na
    lokalnym rynku, tylko z mniej/więcej równymi sobie. Jest to jakaś
    strategia biznesowa, widocznie nie taka zła.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 39. Data: 2011-03-03 10:00:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Macka,

    Thursday, March 3, 2011, 9:46:28 AM, you wrote:

    > Gwoli scislosci Gib (Gibit) to gibibit.

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Gibibit
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Gigabajt

    Czego to ludzie nie wymyślą... Dla mnie od zawsze k=1000, K=1024, M, G i
    T zależnie od kontekstu - dla informatyki zawsze wielokrotności 1024.

    Problem wymyślili chciwi księgowi, którzy zaczęli obcinać dyski jakieś
    20 lat temu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl