  • 1. Data: 2009-07-25 15:26:35
    Temat: Poszukiwany miękki materiał do obróbki na tokarce
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Potrzebuję wytoczyć na tokarce kilka szpulek (napinacz łańcucha) z
    materiału, który byłby miększy od tarflenu.
    Coś takiego:
    http://www.pmsocho.com/img/koleczka/koleczko03.jpg
    Znacie nazwę materiału, który mógłby się do tego nadać?
    W pewnym sklepie mi ściemniają, że nie da się kupić w Krakowie czegoś
    takiego.

    zyga

  • 2. Data: 2009-07-25 19:10:20
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
> [...]
    > Coś takiego:
    > http://www.pmsocho.com/img/koleczka/koleczko03.jpg
    > Znacie nazwę materiału, który mógłby się do tego nadać?
    Może POM się nada?
    http://www.kaprolan.pl/tworzywa-konstrukcyjne/ertace
    tal-pom/

  • 3. Data: 2009-07-27 05:26:40
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Potrzebuję wytoczyć na tokarce kilka szpulek (napinacz łańcucha) z
    > materiału, który byłby miększy od tarflenu.

    Zostaje Ci tylko PP, ale zapewne zużyjesz tego kilka sztuk na sezon :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2009-07-29 17:04:18
    Od: "Adrian S." <n...@w...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

> [...]
    > Znacie nazwę materiału, który mógłby się do tego nadać?
    > W pewnym sklepie mi ściemniają, że nie da się kupić w Krakowie czegoś

    U nas w Socho kolega robi napinacze do łańcucha i toczy je z poliamidu. Ten
    poliamid można dostać (kupić) w jednej z firm na terenie ZTSiCh "Boryszew".
    Ale raczej jest to materiał twardszy niż PTFE czy inne polimery fluorowe,
    za to jedna wersja tego PA jest napełniana siarczkiem molibdenu.

    --
    Adrian Socho
    "dyskietki? Chodzi o te małe plastikowe kwadraciki

  • 5. Data: 2009-07-30 16:43:47
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:h4f73i$r88$1@news.interia.pl...
> [...]
    > Coś takiego:
    > http://www.pmsocho.com/img/koleczka/koleczko03.jpg
    > Znacie nazwę materiału, który mógłby się do tego nadać?

    Tarflen (Teflon, PTFE) jest miękkim materiałem.
    Mozna z poliamidu albo z twardej gumy, ale toczenie gumy może byc trudne, za
    duży posuw i bach...

    > W pewnym sklepie mi ściemniają, że nie da się kupić w Krakowie czegoś
    > takiego.

    Napinacze łańcucha ze zbyt miękkiego materiału nie będa dobrze pracowac...

    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 6. Data: 2009-07-30 20:56:32
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Tarflen (Teflon, PTFE) jest miękkim materiałem.
    > Mozna z poliamidu albo z twardej gumy, ale toczenie gumy może byc trudne, za
    > duży posuw i bach...

    Mam z tarflenu, ale to za twardy materiał.
    Ciut miększy, by dał się w palcach wyginać, coś jak kółka w rolkach.

    zyga