  • 11. Data: 2023-07-20 17:04:05
    Temat: Re: Pożary elektryków.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-20 o 16:56, Jacek pisze:
    > No, Masterku,

    A napiszesz coś o ratowaniu planety/ludzkości?

    Umiesz? ;-)

  • 12. Data: 2023-07-20 19:06:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1y0e4coq7rofa.6kq3h3it2dqf$.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > Akumulatory też na dachu?
    > To by znacznie podniosło środek ciężkości.
    >
    > Aczkolwiek człowieki też są ciężkie, zwłaszcza te hamerykańskie :)

    tak na dachu

    rano znowu jechałem takim do pracy
    jest bardzo twardy, nieprzyjemny

    chyba zawieszenie dopasowali do wychyłów

    koło najlepszej z prac widziałem o 15oo zbiegowisko
    taki autobus stał przodem do płotu
    wyglądało jakby kierowca odpuścił zakręt
    i hamował na wprost.

    dużo TIRow z Francji myli się tam i wymusza pierwszeństwo
    skręcajacy w lewo ma pierwszeństwo.

    https://ibb.co/c15DG36

    --
    Piter

    #jebać debili z psami w bloku
    leczcie się na buty rozlazłe mameje
    rzewne pizdy

  • 13. Data: 2023-07-21 15:46:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Jul 2023 15:39:17 +0200, _Master_

    > Ty też nie umiesz w XXI wieku czytać danych z serwera news>

    Nadal nie umiesz cytować, jak widać takich konfederackich
    dzbanów jak ty nawet takie elementarne rzeczy przerastają.

    > Eksperci kazali robić lokdałny i nosić maseczki
    > co miało powstrzymać pandemię.

    Nie powstrzymać pandemię, tylko zmniejszyć zachorowania
    i idącą za tym śmiertelność, konfederacki głąbie.

    > Z siłami wszechświata nie wygrasz.

    Z pewnością z konfederacką głupotą się nie wygra,
    ale tępić jednak trzeba.

    > A na pewni nie zapobiegniesz ociepleniu klimatu.

    Na pewno to to jesteś konfederackim dzbanem.

    > Możesz tylko mądrze się na to przygotować.

    > Zesranie się UE i przestanie wydalania NIC NIE ZNACZY dla całej planety.

    W takim razie sraj sobie dalej na środku pokoju,
    po co być cywilizowanym cżłowiekiem skoro to nic nie da.

    > Pogódź się z tym.

    Już się pogodziłem z tym, że jesteś konfederackim
    dzbanem i że kompletnie nic do ciebie nie trafi.

    > PS. A teraz bardziej filozogficznie:

    Szkoda mi czasu na twoje foliowanie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2023-07-21 17:07:14
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.07.2023 o 15:46, Myjk pisze:
    > Thu, 20 Jul 2023 15:39:17 +0200, _Master_

    > Nie powstrzymać pandemię, tylko zmniejszyć zachorowania
    > i idącą za tym śmiertelność, konfederacki głąbie.

    Festiwal głupoty.

  • 15. Data: 2023-07-21 17:35:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie powstrzymać pandemię, tylko zmniejszyć zachorowania
    > i idącą za tym śmiertelność, konfederacki głąbie.

    Do konfederacji stosunek mam określony w sygnaturce, ale zwrócę uwagę że
    obecnie próbuje się znaleźć powiązanie statystycznie między "cieżkością"
    NPI (czyli ogólnie pojętych obostrzeń) a nadmiarowymi zgonami i
    wychodzi... lekko dodatnia. Natomiast co do skutków ubocznych lokdałnów
    wątpliwości nie ma. Więc jakby to powiedzieć - jeśli terapia nie
    przyniosła skutków a wystąpiły efekty uboczne...

    Shrek

    PS - i konfederację!