  • 1. Data: 2010-03-04 10:22:36
    Temat: [Pozdrowienia] [Katowice] Granatowa Omega Kombi SR xxxxx
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    Przyuważona wyglancowana na myjni w podziemiach Altusa w Katowicach
    przedwczoraj

  • 2. Data: 2010-03-04 11:08:01
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Przemek V napisał:

    > Przyuważona wyglancowana na myjni w podziemiach Altusa w Katowicach
    > przedwczoraj
    Osobnik/osobniczka chyba nie czyta grupy lub ma auto kupione od
    grupowicza, ktory nie odkleil naklejki przed sprzedaza auta poniewaz juz
    2x pozdrowialem na drodze ow kierowce omegi(byla brudna :-) ) i pozostal
    niewzruszony :-) Pierwszy raz to bylo kolo policji/nowego sadu w
    Katowicach jechal w kierunku A4(Wrocka) i raz na Szeligiewicza rowniez w
    Katowicach
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-03-04 11:20:26
    Od: "KB" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    Posiadacz omegi czyta grupę regularnie :) ale chyba mu sie zapomniało o
    pozdrowieniach i pewnie mysli ze to niebiescy stoją.
    Przypomne mu o tym

    pozdr
    Krzysztof Bajorek

  • 4. Data: 2010-03-04 21:30:42
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "KB" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Posiadacz omegi czyta grupę regularnie :) ale chyba mu sie zapomniało o
    > pozdrowieniach i pewnie mysli ze to niebiescy stoją.
    > Przypomne mu o tym

    A tak swoją drogą to pozdrowień ostatnio tyle co kot napłakał.

  • 5. Data: 2010-03-05 06:51:01
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Przemek V napisał:
    > Użytkownik "KB" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

    > A tak swoją drogą to pozdrowień ostatnio tyle co kot napłakał.
    Przemku, pozdrowien malo bo duch PMSu umiera.
    Osoby czytajace/piszace na PMS od dobrych kilku, kilkunastu lat powoli
    przestaja czytac grupe z roznych powodow(zazwyczaj brak czasu-wiem to po
    sobie), organizaowac spoty/zloty itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-03-05 08:32:02
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-05 06:51:01 +0100, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> said:

    > Przemku, pozdrowien malo bo duch PMSu umiera.

    I dorastają pokolenia, dla których PMS jest jasnym ostrzeżeniem przed
    szalejącą kobietą.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-03-05 10:37:51
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 06:51:01 +0100, Gabriel'Varius' napisał(a):

    > Przemku, pozdrowien malo bo duch PMSu umiera.
    > Osoby czytajace/piszace na PMS od dobrych kilku, kilkunastu lat powoli
    > przestaja czytac grupe z roznych powodow

    Zmiana 'pokoleniowa' jest coraz bardziej widoczna.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-03-05 10:50:26
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Seba napisał:

    > Zmiana 'pokoleniowa' jest coraz bardziej widoczna.
    A nowe pokolenie PMSu dopiero rosnie. Dzieciaki "starych czytaczy" maja
    dopiero od kilku miesiecy do kilkunastu lat, jest wiec nadzieja ze za
    kilka lat bedzie "normalnie" o ile uda sie podtrzymac dawne tradycje
    spotowo/zlotowe :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-03-05 11:06:40
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 10:50:26 +0100, Gabriel'Varius' napisał(a):

> [...]
    > dopiero od kilku miesiecy do kilkunastu lat, jest wiec nadzieja ze za
    > kilka lat bedzie "normalnie" o ile uda sie podtrzymac dawne tradycje

    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2010-03-05 17:00:37
    Temat: Re: [Katowice] Granatowa Omega Kombi SR xxxxx
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 5 Mar, 10:50, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > dopiero od kilku miesiecy do kilkunastu lat, jest wiec nadzieja ze za
    > kilka lat bedzie "normalnie" o ile uda sie podtrzymac dawne tradycje

    Patrząc po moich nastolatkach to raczej ktoś musi PMS na Facebooku
    założyć.