  • 1. Data: 2010-03-03 19:36:29
    Temat: Może to pierwszy promień słońca?
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    Przyznam, że jestem lekko zdziwiony:

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C116518
    39

    Peugeot 406 1,8 benz. 406 ST I WŁAŚCICIEL
    Cena (brutto):
    4 500 PLN / 1 146 EUR
    Kategoria:
    Sedan / Limuzyna
    Informacje:
    Rok produkcji: 1998, 558 600 km, Moc: 112 KM (82 kW), Pojemność skokowa: 1761
    cm3, benzyna, biały, Liczba drzwi: 4/5, Kraj pochodzenia: Polska, Kraj aktualnej
    rejestracji: Polska.
    Dodatkowe wyposażenie:
    ABS, el. szyby, el. lusterka, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna,
    wspomaganie kierownicy, immobiliser, podgrzewane fotele
    Dodatkowe informacje:
    pierwszy właściciel

    I nikt nie kręcił licznika...

    --
    B.Z.

  • 2. Data: 2010-03-03 20:18:41
    Temat: Re: Może to pierwszy promień słońca?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    moze mialo byc 55 800 ale mu sie zero doklepalo o jeden za duzo;P albo
    pracownik wpisal realny 558000 a tu na zegarkach juz o rzad wielkosci
    mniej;P
    :))))))))))
    paaaanie dziadek do kosciola jezdzil;P

  • 3. Data: 2010-03-03 21:48:33
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    B.Z. pisze:
    > Przyznam, że jestem lekko zdziwiony:
    > I nikt nie kręcił licznika...

    Kupi handlarz i skręci.

    --
    kamil d
    red 206

  • 4. Data: 2010-03-04 08:51:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Przyznam, że jestem lekko zdziwiony:

    sa takie ogloszenia, tylko wisza bardzo krotko, bo na pniu wykupywane sa
    przez handlarzy, swojego tak kupilem niecale 4 lata i prawie 200kkm, ale
    poprzedni wlasciciel nie lubil handlarzy, taka mial zajawke i kupilem furke
    20% taniej niz srednia rynkowa, kilka dni przed kupnem tego mialem,
    znalazlem ogloszenie civica, podobny przebieg i wiek, oraz cena, ogloszenie
    wisialo 1,5 godziny i samochod byl sprzedany, spoznilem sie kilka minut

  • 5. Data: 2010-03-04 11:01:09
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C116518
    39

    > Peugeot 406 1,8 benz. 406 ST I WŁAŚCICIEL

    może już jest kręcony ;-)
    a poważniej, to jak pośledzisz ogłoszenia to za chwilę to auto pojawi się z
    przebiegiem 190kkm, za cenę 2x wyższą i też od pierwszego właściciela...
    brat