  • 1. Data: 2010-03-04 08:59:35
    Temat: Nowa grupa dyskusyjna alt.pl.misc.samochody.vw
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Chiałbym powołac do życia grupę dyskusyjną alt.pl.misc.samochody.vw
    Zainteresowanych proszę o głosowanie proszę o głosowanie na
    pl.news.nowe-grupy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-03-04 09:04:43
    Temat: Re: Nowa grupa dyskusyjna alt.pl.misc.samochody.vw
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Endriu napisał:

    > Chiałbym powołac do życia grupę dyskusyjną alt.pl.misc.samochody.vw
    > Zainteresowanych proszę o głosowanie proszę o głosowanie na
    > pl.news.nowe-grupy.
    Ale po co tak grupa skoro auta z grupy VW nigdy sie nie psuja i sa
    bezobslugowe :-)
    ps. sory nie moglem sie powstrzymac :-)
    pozdrawiam i zycze wytrwalosci w zakladaniu grupy

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-03-04 09:18:52
    Od: Czarek <...@...pl>

    Endriu wrote:
    > Chiałbym powołac do życia grupę dyskusyjną alt.pl.misc.samochody.vw
    > Zainteresowanych proszę o głosowanie proszę o głosowanie na
    > pl.news.nowe-grupy.

    A to coś się zmieniło ostatnio...? AFAIR w hierarchi alt po prostu
    wysyła się controla i grupa jest.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 4. Data: 2010-03-04 09:25:24
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > A to coś się zmieniło ostatnio...? AFAIR w hierarchi alt po prostu wysyła
    > się controla i grupa jest.

    Możesz coś więcej na ten temat ?. Co oznacza tajemniecze wysyłanie "controla
    " ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-03-04 09:31:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Mar 2010 09:25:24 +0100, Endriu napisał(a):

    > Możesz coś więcej na ten temat ?. Co oznacza tajemniecze wysyłanie "controla
    > " ?.

    Nie, nic się nie zmieniło - wciąż zalecane jest przeczytanie FAQ polskich
    grup dyskusyjnych PRZED rozpoczęciem jakichkolwiek działań. Serdecznie
    polecam, wrażenia niesamowite.

    Aha.. nie ograniczaj się, pozakładaj od razu ...vw.scirocco, vw.golf.1
    vw.golf.2 vw.passat.przed.liftingiem i tak dalej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-03-04 09:43:25
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > Aha.. nie ograniczaj się, pozakładaj od razu ...vw.scirocco, vw.golf.1
    > vw.golf.2 vw.passat.przed.liftingiem i tak dalej.

    Czytałem rózne FAQ ale jakoś nie natrafiłem....
    http://tinyurl.com/yg3c4gh
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl
    .answers

    Zlituj się chłopie i zarzuć jakiś link, cytat bo jak widzisz niepotrzebnie
    błądze .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-03-04 09:57:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Mar 2010 09:43:25 +0100, Endriu napisał(a):

    > Zlituj się chłopie i zarzuć jakiś link, cytat bo jak widzisz niepotrzebnie
    > błądze .....

    dobra, zacznijmy od łatwiejszych rzeczy:
    http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/ab
    out
    (szczególnie polecam pole Decription)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-03-04 10:03:00
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hmnphb$37t$1@news.onet.pl...
    > Ale po co tak grupa skoro auta z grupy VW nigdy sie nie psuja i sa
    > bezobslugowe :-)
    > ps. sory nie moglem sie powstrzymac :-)
    Jakiś kompleks...

  • 9. Data: 2010-03-04 10:10:42
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > dobra, zacznijmy od łatwiejszych rzeczy:
    > http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/ab
    out
    > (szczególnie polecam pole Decription)

    Widzę żeciężko ci przychodz dzielić się wiedzą z inymi.
    Zauważ chłopie, że w tym samym archiwum do którego mi dałes linka jest już
    mój post i z niego wynikająca dyskusja wraz z podpowiedzią:
    kiolegi/koleżanki Kya:

    http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/br
    owse_frm/month/2010-03

    "[...]
    Trzecia linijka od góry:
    http://www.killfile.pl/opisy/pl.news.nowe-grupy.txt

    Grupę alt.* możesz sobie założyć sam.
    [...]"

    Wraz z moją odpowiedzią:

    "[...]
    Możesz pomóc i powiedzieć jak to zrobić ?.
    Zarzuciłem na pl.internet.pomoc, ale nie ma takiego wątku który brzmiał by:
    [...]"

    Jak widzisz przeszukałem juz wiele forów na ten temat łącznie z postem na
    pl.misc.elektronika
    "[...] (NTG) Jak załozyć nową grupę dyskusyjną na news.interia.pl ?.[...].

    Jak wiesz jak to zrobić to prosze cię powiedz króko i zwiąźle, a jak nie
    wiesz to nie irytuj kolegi niepotrzebnie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-03-04 10:32:59
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Endriu pisze:

    > Czytałem rózne FAQ ale jakoś nie natrafiłem....
    > http://tinyurl.com/yg3c4gh

    Widac nie dokladnie.
    Tu masz kolejnego linka http://www.antylameriada.net/uzakladanie/

    --