  • 31. Data: 2021-05-25 12:06:38
    Temat: Re: Prad 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-05-2021 o 11:57, J.F pisze:

    > A masz jakies wiarygodne zrodla co zostalo z Czechami ustalone ?

    Wystarczy przeczytać co im WCZORAJ obiecali, żeby zobaczyć czego nie
    zrobili, a powinni już dawno.

  • 32. Data: 2021-05-25 12:11:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 May 2021 12:06:38 +0200, Cavallino wrote:

    > Wystarczy przeczytać co im WCZORAJ obiecali, żeby zobaczyć czego nie
    > zrobili, a powinni już dawno.

    Ale gdzie przeczytac ... zeby wiarygodnie bylo ?

    J.

  • 33. Data: 2021-05-25 12:20:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-05-2021 o 12:11, J.F pisze:

    > Ale gdzie przeczytac ... zeby wiarygodnie bylo ?

    Nawet sami już się na swoich oficjalnych stronach przyznają.
    Ale zawsze możesz poszukać innych, lepszych źródeł.

    Fakt jest niezaprzeczalny - można było się dogadać wcześniej, ZAMIAST
    podpalać lont.
    Ale ta ekipa nigdy nie jest do tego zdolna po dobroci jak widać.

  • 34. Data: 2021-05-25 13:04:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 May 2021 12:20:37 +0200, Cavallino wrote:

    > Nawet sami już się na swoich oficjalnych stronach przyznają.
    > Ale zawsze możesz poszukać innych, lepszych źródeł.

    Ja tam na ich oficjanych stronach nic nie moge znalezc,
    czyli na www.gov.pl

    mamy to
    https://www.tvp.info/53975052/szczyt-ue-premier-mate
    us-morawiecki-czechy-zgodzily-sie-wycofac-wniosek-do
    -tsue
    i to
    https://www.tvp.info/53986454/turow-czechy-wycofaja-
    skarge-do-tsue-po-podpisaniu-umowy-z-polska-konferen
    cja-prasowa-rzadu

    Z kwoty 45 mln euro mozna wnioskowac, ze chodzi o wszystkie postulaty
    Czechow, ale ... czy wczesniej im to obecalismy, czy to ciagle w
    sferze negocjacji bylo?

    i jeszcze to
    https://elturow.pgegiek.pl/Aktualnosci/pge-udostepni
    a-protokol-z-konsultacji-transgranicznych-ze-strona-
    czeska

    P.S. 45 mln euro ... jakies 5% kosztow budowy jednego bloku 500MW.
    https://elturow.pgegiek.pl/Projekty-rozwojowe

    A swoja droga - kiedys robilismy generatory, turbiny, nawet
    eksportowalismy, a teraz z Japoni.

    > Fakt jest niezaprzeczalny - można było się dogadać wcześniej, ZAMIAST
    > podpalać lont.
    > Ale ta ekipa nigdy nie jest do tego zdolna po dobroci jak widać.

    A to jak najbardziej - nie raz pokazala, ze kompromis i negocjacje to
    nie dla nich.
    Chwilowo wydaje sie, ze trafili na mocniejszego.

    J.

  • 35. Data: 2021-05-25 13:17:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-05-2021 o 13:04, J.F pisze:

    > A to jak najbardziej - nie raz pokazala, ze kompromis i negocjacje to
    > nie dla nich.
    > Chwilowo wydaje sie, ze trafili na mocniejszego.

    I będą tak trafiać co chwilę, bo zasłużyli i mocno sobie w UE nagrabili.
    A my będziemy bulić za ich wyskoki i wstawanie z kolan....

  • 36. Data: 2021-05-25 13:40:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 May 2021 13:17:12 +0200, Cavallino wrote:

    > I będą tak trafiać co chwilę, bo zasłużyli i mocno sobie w UE nagrabili.
    > A my będziemy bulić za ich wyskoki i wstawanie z kolan....

    Trudno powiedziec - byc moze troche twardej polityki z naszej strony
    tez bylo potrzebne.

    I kto wie, czy to nie jest akurat dobry moment do jej kolejnego
    zaprezentowania - w sensie takim, ze nieprzemyslane decyzje TSUE
    trzeba ignorowac, i to nie tylko my rozumiemy :-P

    J.

  • 37. Data: 2021-05-25 13:57:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-05-2021 o 13:40, J.F pisze:

    > Trudno powiedziec

    Wręcz przeciwnie, bardzo łatwo.

    > - byc moze troche twardej polityki z naszej strony
    > tez bylo potrzebne.

    Nie było.

    > I kto wie, czy to nie jest akurat dobry moment do jej kolejnego
    > zaprezentowania - w sensie takim, ze nieprzemyslane decyzje TSUE
    > trzeba ignorowac,

    Czyli zabawa w Putlera?
    Jak bardzo trzeba mieć zryty beret, żeby w ogóle o czymś takim pomyśleć?

  • 38. Data: 2021-05-25 14:08:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 May 2021 13:57:20 +0200, Cavallino wrote:

    > Wręcz przeciwnie, bardzo łatwo.

    myslisz, ze jak bysmy bardziej grzeczni byli, to Nord Stream 2 nie
    bylo?

    > Nie było.

    No coz, trzeba umiec lawirowac.
    Np przyjac 5 uchodzcow i mowic "jak to nie przyjelismy? Przyjeslismy
    wszystkich, ktorzy do nas chcieli" :-)

    > Czyli zabawa w Putlera?

    Jakiego Putlera?

    > Jak bardzo trzeba mieć zryty beret, żeby w ogóle o czymś takim pomyśleć?

    Sad sadem, ale sprawiedliwosc musi byc po naszej stronie :-)

    Jak TSUE bylo przeciw NS2, to TSUE dobre bylo :-)

    A z ta wycinka kornikow w Puszczy ... ciekaw jestem, kto ma racje, ale
    moze by tak policzyc ponownie i pozwac TSUE za straty :-)

    J.

  • 39. Data: 2021-05-25 14:20:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-05-2021 o 14:08, J.F pisze:

    > myslisz, ze jak bysmy bardziej grzeczni byli, to Nord Stream 2 nie
    > bylo?

    Myślę że będzie, niezależnie od nas.

    > Jakiego Putlera?

    No takiego który ma sołdatów ze sklepu z sołdatami i ma gdzieś co na
    temat jego działań mają sądy, trybunały i w ogóle ktokolwiek.

  • 40. Data: 2021-05-25 17:21:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 May 2021 14:20:00 +0200, Cavallino wrote:

    > Myślę że będzie, niezależnie od nas.

    No to po co byc grzecznym?

    Inna sprawa ... czy ten NS taki dla nas wazny?

    Zobaczymy po ile bedzie ten norweski gaz ... albo amerykanski :-)

    > No takiego który ma sołdatów ze sklepu z sołdatami i ma gdzieś co na
    > temat jego działań mają sądy, trybunały i w ogóle ktokolwiek.

    Czyli taki Putin/Hitler/Kaczynski?

    No coz, tak mi sie widzi, ze na calym swiecie tak balansuja, nawet
    bardziej "demokratyczne" rzady ... od czasu do czasu trzeba dac "po
    łapkach", ale ktos musi byc "silniejszy" :-)

    J.