  • 31. Data: 2014-02-21 17:50:09
    Temat: Re: Prawko a1
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "lwg5859" napisał

    > wolałem zarabiać na motocykl niż siedzieć w tej zjebanej szkole

    Patologia kurwa :\
    Ty sobie nawet nie zdajesz sprawy z tego jak bardzo
    jesteś upośledzony. Teraz możesz sobie najwyżej
    pogadać tylko z tymi, co też nie siedzieli w tej
    zjebanej szkole. Nie masz szansy na kontakt z
    normalnymi ludźmi.
    A teraz znikaj.

    --
    Hinek

  • 32. Data: 2014-02-21 17:51:03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "lwg5859" <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Widzisz chłopcze. Ty nie jesteś popierdolony. Ty jesteś po prostu
    > debilem bez żadnego wykształcenia. I los Twój nikogo nie interesuje.
    > Chyba tylko grabarza i księdza...

    Nie zapominaj o biorcach organów!

    --
    Yogi(n)

  • 33. Data: 2014-02-21 20:29:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-21 17:15, lwg5859 pisze:

    > dlatego ze wolałem zarabiać na motocykl niż siedzieć w tej zjebanej
    > szkole

    Byl nawet film o takich chlopczykach:

    http://tinyurl.com/qjjg8wk

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 34. Data: 2014-02-21 22:47:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-17 22:57, Hinek pisze:
> [...]
    >>
    > Te niedorozwoje - to nie jest przecież próbka reprezentacyjna dla
    > populacji! Oni jakiegoś powodu zlatują się do sikacza jak muchy
    > do gówna...Może to jest jakiś tajemniczy projekt służący
    > wykrywaniu takich pierwotniaków? Może tworzona jest jakaś
    > baza danych? Taka baza może przecież mieć sporą wartość!
    > Musi być jakieś wytłumaczenie...
    > Tak serio, to myślę, że ilość różnych prymitywów, analfabetów itp
    > nie zmienia się. Tyle - że teraz jest INTERNET! Kiedyś taki
    > delikwent miał słuchaczy pod sklepem GS-u. Teraz każdy
    > prostak ma globalny zasięg rażenia swoim "intelektem"

    Uff. Głos rozsądku.

    Co tu dużo gadać: im człowiek starszy, tym bardziej mu się wydaje, że
    "za jego czasów było lepiej a młodzież była mądrzejsza".

    --
    MN