  • 1. Data: 2009-02-09 08:29:51
    Temat: Problem ze sterownikami.
    Od: "Piotr" <d...@i...pl>

    Witam.

    Jak juz wczesniej pisalem posiadam karteX-Fi Platinum Fatal1ty Champion
    Serie
    Wlazlem na strone Creative'a aby pobrac nowe sterowniki:
    http://do_mi.w.interia.pl/xfi.JPG
    i po ich uruchomieniu wyskakuje mi w/w alert.

    Co moze byc przyczyna?
    Sprawdzilem s/n i te sterowaniki sa dedykowane mojej karcie - XXSB046AXX...
    Oczywiscie odinstalowalem wszystko z systemu - Win XP, co bylo zwiazane z
    karta,
    wiec przy uruchomieniu zglasza mi sie okno kreatora dodawania nowego
    sprzetu, ale
    pojawia sie w/w problem.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-09 15:20:08
    Temat: Re: Problem ze sterownikami.
    Od: d...@i...pl

    Juz sobieporadzilem.
    Trzeba bylo najpierw zainstalowac starsze sterowniki, a nastepnie je
    aktualizowac, bez odinstalowywania ich.
    Odinstalowywuje je (testarsze) aplikacja nowych sterownikow.

    OK, a jaka trzeba miec zainstalowana aplikacje Creative'a aby odpalic
    Creative Media Center?
    Czy chodzi o: Creative MediaSource 5 Player/Organizer?
    Jak go zainstalowalem, to nadal pilotnie dziala. Mozejeszcze jakis
    dodatek/patch zwiazany z remote nalezy zainstalowac?

    Piotr.

  • 3. Data: 2009-04-14 15:25:23
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 09.02.2009 16:20, d...@i...pl pisze:
    > OK, a jaka trzeba miec zainstalowana aplikacje Creative'a aby odpalic
    > Creative Media Center?

    http://www.ntg.prv.pl/

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |