  • 1. Data: 2009-02-08 20:01:38
    Temat: notebooki optimus OPTIbook MB5450b
    Od: "szukacz" <t...@W...gazeta.pl>

    Witam

    co sądzicie o nowych produktach tej firmy ? nie mogę znaleźć opinii na temat
    tych komputerów składanych w PL, a moje doświadczenia z Optimusem dotyczą
    tylko blaszaków z epoki 486 i PII ;-)

    co możecie powiedzieć o solidności wykonania i serwisie ?

    wpsomniany w tytule model pracuje na C2D T5450 1.66 GHz, 2GB RAM,
    karta graficzna *dedykowana* 256 MB NVIDIA&#174; GeForce&#8482; 8600M GT

    cena; 2500PLN

    czy może coś polecicie zamiast, przy następujących założeniach:

    - ma mieć legalne Win XP, względnie Vista Business (możliwość downgrade)
    - kartę graf. niezintegrowaną >= 256 MB
    - Intel Pentium dwurdzeniowy
    - możliwość oddania do serwisu w Krakowie, gwarancja min. 24 mies.
    - matryca 15 - 16 cali
    - cena <= 3500

    wygląd i bzdety istotne w 0%

  • 2. Data: 2009-02-08 21:57:49
    Temat: Re: notebooki optimus OPTIbook MB5450b
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > co możecie powiedzieć o solidności wykonania i serwisie ?

    doświadczenia mam raczej nienajlepsze. Nie wiem czy poprawili gwarancję ale
    wcześniej liczyło się od daty produkcji a nie zakupu. Pozatym z jakością
    raczej mizernie. Serwis też nie najlepszy. Znam przypadek w którym klientowi
    podmienili dysk na połowę mniejszy, zorientował się dopiero gdy mu to
    pokazałem ale było za późno na robienie dymu. Także notebooki i komputery
    tej firmy radzę omijać dalekim łukiem.

  • 3. Data: 2009-02-09 17:13:40
    Temat: tfu, mała errata
    Od: "szukacz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > - Intel Pentium dwurdzeniowy

    oczywiście oprócz Pentium Dual Core, może być też Core Duo, i Core 2 Duo