    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Prognoza pogody Lumia 650
    Date: Thu, 23 Jun 2022 23:08:10 +0200

    W dniu 2022-06-23 o 20:35, mirekc pisze:

    > Wsparcie Microsoftu dla Windows 10 Mobile zakończyło się w grudniu 2019
    > roku. Byłoby pół biedy gdyby nie to, że Microsoft wycofuje usługi
    > (zamyka serwery), nie przyjmuje nowych aplikacji i aktualizacji starych
    > do sklepu (a w tym systemie nie da się instalować aplikacji spoza
    > sklepu) itp. itd. Efekt - coraz więcej aplikacji przestaje działać.
    > Android to całkiem inna bajka.

    Ten cały Microsoft wszystkie swoje programy jakby wyrzucił/odrzucił i
    sprzedaje teraz tylko Windows 10 i Windows 11. Nie chce mi zainstakowac
    na komputerze Nerfix Net Framework 3.5. Kupiłam nowego dongla Bluetooth
    i do tego jest dołączona płytka z programem do tego Bluetootha dongla,
    który obsługuje nawet Wifi, no i szlag mnie trafia. Programik nie
    zainstałuje się bez NetFramework 3.5. Na cholerę mi te nowsze wersje,
    np."4" jak to do niczego nie jest przydatne.
    Pies ich byznesmenów ganiał!

    --
    animka