  • 31. Data: 2011-03-19 23:38:35
    Temat: Re: Program do monitorowania CPU Intela
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <r...@o...pl> wrote in message
    news:im3e1a$cel$1@news.onet.pl...

    > "do monitorowania temperatury i spowalniania zegara CPU".
    > To "i" jednak sporo zmienia.

    Co zmienia? Software miał monitorować temperaturę
    i monitorować spowalnianie/throtling zegara CPU.

    > Zamiast pisać głupoty i zmuszać mnie do cytowania tego co
    > napisałeś weź może jednak poczytaj co napisałeś.

    Teraz już wiesz, że źle mnie zrozumiałeś.
    Już wiesz czego szukam.
    Umiesz pomóc? Umiesz napisać coś konstruktywnego?
    Czy zamierzasz dalej tylko bić pianę?

  • 32. Data: 2011-03-20 09:55:26
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-20 00:38, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Co zmienia? Software miał monitorować temperaturę
    > i monitorować spowalnianie/throtling zegara CPU.

    Nie widzisz różnicy między monitorowaniem procesora i jego
    "odtaktowania" a czym innym monitorowanie takiego
    "odtaktowania"

    > Teraz już wiesz, że źle mnie zrozumiałeś.
    > Już wiesz czego szukam.
    > Umiesz pomóc? Umiesz napisać coś konstruktywnego?
    > Czy zamierzasz dalej tylko bić pianę?

    Ale już ci napisano, lm-sensor. Powodzenia życzę.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2011-03-20 09:59:09
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Umiesz pomóc? Umiesz napisać coś konstruktywnego?
    > Czy zamierzasz dalej tylko bić pianę?
    Siema
    zostaw, weekend jest...
    Nadal nie mam odpowiedzi na pytanie - czysto sprzętowy monitor
    Clock/FSB/temperatury struktury CPU dla dowolnej płyty z socketem 775.
    Pierdzielić bez sensu każdy potrafi, ale jaj żeby się przyznać do błędu już
    nie ma. Bo ni ma bata, do tego zawsze będzie soft, a jak jest sprzęt to poza
    zasięgiem zwykłych userów.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 34. Data: 2011-03-21 16:20:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dawid" <m...@n...pl> wrote in message
    > Dlaczego więc teraz takie bluzgi i chamstwo?

    Kulturę się wynosi z domu...
    Najwyraźniej u Libiszewskich tak się traktowało ludzi.
    I tego się mały Andrzejek nauczył od mamusi i tatusia.

  • 35. Data: 2011-03-21 19:52:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 11:20:00 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Dawid" <m...@n...pl> wrote in message
    >
    > Kulturę się wynosi z domu...
    > Najwyraźniej u Libiszewskich tak się traktowało ludzi.
    > I tego się mały Andrzejek nauczył od mamusi i tatusia.

    Od moich rodziców ci wara, żłobie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 36. Data: 2011-03-21 20:21:32
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-21 17:20, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Kulturę się wynosi z domu...

    To szkoda że i ty nie wyniosłeś.
    Ale czytaj ze zrozumieniem co ci piszą, masz jeszcze
    szanse się poduczyć.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2011-03-21 20:23:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Od moich rodziców ci wara, żłobie.

    Czyżbyś sugerował że tatuś mamusi nigdy nie rugał po chamsku?
    To skąd takie wzorce czerpałeś za młodu że na chama wyrosłeś?

  • 38. Data: 2011-03-22 13:08:59
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Dawid <m...@n...pl> napisał(a):

    >Niestety, jest tu multum kretynów z tobą na czele.
    >Pytanie o diagnostykę karty graficznych, ładnie odpowiadacie co działa
    >pod win.
    >Pytanie jak i czym zdiagnozować komputer, również masa programów pod
    >win, pytania o dyski- podajecie programy pod win.
    >Pytania o sterowniki w większości pod win, wszyscy odpowiadają i
    >polecają itd.
    >Dlaczego więc teraz takie bluzgi i chamstwo?
    >Może dlatego, że to nie jeden z was kretynów zadał pytanie.
    >albo pogoda żle wpłynęła na wasze chore główki.
    >Pozdrowienia dla super flachowców.

    Ja to juz tu tlumaczylem jakis czas temu co poniektorym, ze sprzet dziala dzieki
    oprogramowaniu
    i jedno sie wiaze z drugim - mniej lub bardziej, ale jednak. Nie dotarlo. Nie
    przekonasz.

  • 39. Data: 2011-03-22 13:37:11
    Od: monter <m...@g...pl>

    odp... się od kanarków!