  • 1. Data: 2009-03-14 19:21:36
    Temat: Program do projektowania na płytkach uniwersalnych
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Czy i gdzie w Internecie, znajdę program do projektowania na kupionych
    płytkach uniwersalnych? Np. płytkach Cyfroniki UM-XX. Przykładowo, mam
    schemat i chcę go zaprojektować w oparciu o płytkę uniwersalną.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2009-03-15 09:42:10
    Od: Kurz <a...@g...pl>

    Tata pisze:
    > Czy i gdzie w Internecie, znajdę program do projektowania na kupionych
    > płytkach uniwersalnych? Np. płytkach Cyfroniki UM-XX. Przykładowo, mam
    > schemat i chcę go zaprojektować w oparciu o płytkę uniwersalną.

    Konkretnie do tych płytek to nie wiem, ale do klasycznych
    veroboardów coś znajdziesz:
    http://www.heyrick.co.uk/software/verodes/index.html
    http://veecad.com/
    http://www.abacom-online.de/uk/html/lochmaster.html
    Ogólnie szukaj pod veroboard/stripboard/perfboard pcb design software

    --
    z prochu powstałeś, w kurz się obrócisz