  • 1. Data: 2009-03-15 09:35:41
    Temat: żywa ładowarka?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    kupiłem ze 2 lata temu ładowarkę mw 8168 GS
    co kilkanaście lub kilkadziesiąt minut słychać zgrzyt
    próbowałem ją ściskać przeginać i dźwięk jest ten sam
    czyli jakby pracującego plastiku, nie jest istotne czy
    jest podłączona do prądu

    śmieszne, ale prawdziwe i trochę denerwujące

  • 2. Data: 2009-03-15 22:24:31
    Temat: Re: żywa ładowarka?
    Od: Padre <P...@n...net>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    > czyli jakby pracującego plastiku, nie jest istotne czy
    > jest podłączona do prądu
    >
    > śmieszne, ale prawdziwe i trochę denerwujące
    Mam MW 8988 w niej przez kilka dni po wyłączeniu z kontaktu lubi sobie
    co jakiś czas kliknąć przekaźnik, widać zamontowani w niej jakiś całkiem
    przyzwoitej jakości kondensator. Też na początku prowadziłem śledztwo co
    to mi w szafce pstryka.

  • 3. Data: 2009-03-16 18:13:11
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > śmieszne, ale prawdziwe i trochę denerwujące

    mam dwie takie i takie same efekty.
    taki sam dzwiek sie pojawia, jak w czasie ladowania... :)

    --
    Psychik