  • 1. Data: 2009-03-14 13:19:22
    Temat: kalkulator binarny
    Od: "neuron" <n...@n...com.pl>

    Po kolejnym bledzie wynikajacym z nieprawidlowej bitologii troche sie
    wnerwilem i napisalem kalkulator binarny ktory to
    niniejszym udostepniam szanownemu gronu - moze sie przyda
    wszelkie uwagi mile widziane (krytyczne tez ;-) )

    screen http://www.neuron.com.pl/images/binary_calc.jpg
    plik http://www.neuron.com.pl/pliki/binary_calc.zip

    pozdrawiam wojtek
    www.neuron.com.pl
    Golem OEE
    CMMS Maszyna
    Hall2007

  • 2. Data: 2009-03-14 13:37:27
    Temat: Re: kalkulator binarny
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Fajna rzecz:)

  • 3. Data: 2009-03-14 14:42:42
    Od: "Desoft" <d...@i...pl>

    Użytkownik "neuron" <n...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niniejszym udostepniam szanownemu gronu - moze sie przyda
    > wszelkie uwagi mile widziane (krytyczne tez ;-) )

    Jak się domyślam domyślny jest XP
    Błąd przy uruchamianiu: brak gdiplus.dll na win98se
    Pod vistą działa.

    --
    Desoft

  • 4. Data: 2009-03-14 16:01:01
    Od: "neuron" <n...@n...com.pl>

    Użytkownik "Desoft" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "neuron" <n...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak się domyślam domyślny jest XP
    > Błąd przy uruchamianiu: brak gdiplus.dll na win98se
    > Pod vistą działa.

    no niestety - zerwlem juz z w9x. - jeszcze dwa lata temu dbalem o zgodnosc
    ale padl mi ostatni komputer z 98.
    Niestety zyczie idzie do przodu. Mowie niestety bo zbyt wiele trzeba
    zmianiac dla nowych systemow za zbyt niewielkie korzysci.
    To jest akurat duperelka ale ostatnio walczlem z dostosowaniem niektorych
    programow do Visty - a w zasadzie do zasad zarzadzania
    plikami i uprawnieniami - to jest masakra dopiero. I zeby bylo jasne - to
    nie jest tak ze M$ nagle cos wymyslil i teraz sie okazuje ze programy robia
    fiku miku - juz od poczatku XP zalene bylo aby np w katalogu program files
    aplikacj nie dokonywala zadnych zmian a wsystkie pliki byly trzymane w
    wyznaczonc do tego katalogach. Tyle ze w xp to bylo zalecenie ktore my,
    programisci, olewalismy. Teraz to jest wymog i niejeden user visty sie
    zdziwi jak bedzie probowal odtworzyc dane z kopii bezpieczenstwa .....

  • 5. Data: 2009-03-14 18:15:15
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    neuron wrote:
    > Tyle ze w xp to bylo zalecenie ktore my,
    > programisci, olewalismy. Teraz to jest wymog i niejeden user visty sie
    > zdziwi jak bedzie probowal odtworzyc dane z kopii bezpieczenstwa .....

    Mi wszystkie programy zmieniaja wszystko ladnie w ProgramData. Jedyny
    problem jest jak program otwiera cos z ProgramFiles i probuje to potem
    tam zapisac.

    --
    Jerry1111

  • 6. Data: 2009-03-14 20:23:02
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    neuron pisze:

> [...]
    > niniejszym udostepniam szanownemu gronu - moze sie przyda
    > wszelkie uwagi mile widziane (krytyczne tez ;-) )

    Szkoda, że nie napisałeś tego od razu w JavaScript jako stronę www.
    Skorzystałaby cała społeczność w Sieci (nie tylko windziarze).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2009-03-15 12:18:20
    Od: "neuron" <n...@n...com.pl>

    > Jak się domyślam domyślny jest XP
    > Błąd przy uruchamianiu: brak gdiplus.dll na win98se
    > Pod vistą działa.

    Czy moglby kolega sciagnac plik dll z tej lokalizacji
    http://www.dll-files.com/dllindex/dll-f ... ml?gdiplus , umiescic w jednym
    katalogu z kalkulatorem i zobaczyc czy zadziala ??
    Jak mowilem nie mam 98

    pozdrawiam wojtek

  • 8. Data: 2009-03-15 12:43:04
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    neuron wrote:

    > Czy moglby kolega sciagnac plik dll z tej lokalizacji
    > http://www.dll-files.com/dllindex/dll-f ... ml?gdiplus , umiescic w jednym
    > katalogu z kalkulatorem i zobaczyc czy zadziala ??
    > Jak mowilem nie mam 98
    Na win 2k tez sie bulwersowal o tego dll-a. Sciagnalem tego:
    http://www.dll-files.com/dllindex/gdiplus.zip?0VFjOA
    UGkO
    wsadzilem do folderku z programem, i dziala.

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

  • 9. Data: 2009-03-15 17:01:44
    Od: Tomasz Piotrowski <n...@n...com>

    Adam Dybkowski pisze:

    > Szkoda, że nie napisałeś tego od razu w JavaScript jako stronę www.
    > Skorzystałaby cała społeczność w Sieci (nie tylko windziarze).

    Na Wine też działa.

    T.

    --
    http://momenty.pl/

  • 10. Data: 2009-03-15 19:22:04
    Od: "Desoft" <d...@i...pl>

> [...]
    jednym
    > katalogu z kalkulatorem i zobaczyc czy zadziala ??

    Zadziałał (dll umieszczony razem z plikiem programu), brakowało tylko tego
    pliku.

    --
    Desoft