  • 1. Data: 2009-06-19 19:51:20
    Temat: Program do zabawy w elektryke/elektronikę
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Widziałem kiedyś program który wyglądał jak edukacyjny, duże elementy
    typu zarówka, przycisk, etc łaczone kabelkami. Wszystko ładnie rysowane,
    nie schematyczne, spalenie sie elementu było widoczne. Wyleciala mi z
    glowy nazwa, ktos moze poratować?

  • 2. Data: 2009-06-19 23:29:34
    Temat: Re: Program do zabawy w elektryke/elektronikę
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    coś z serii "crocodile"?
    MAc

  • 3. Data: 2009-06-20 00:12:25
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    http://www.elektroda.net/download/file835.html

  • 4. Data: 2009-06-20 08:27:05
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]
    > zarówka, przycisk, etc łaczone kabelkami. Wszystko ładnie rysowane, nie
    > schematyczne, spalenie sie elementu było widoczne. Wyleciala mi z glowy

    Ja takie coś widziałem w programie "Tina" ponad 10 lat temu.
    Wydaje mi się, że kilka lat temu widziałem, gdzieś informację, że TI kupiło
    Tinę i udostępnia na swojej stronie.
    Ale czy to ta sama Tina, jak to teraz wygląda, czy mi się coś pomieszało to
    nie wiem (przez 10 lat program mógł się totalnie zmienić).
    P.G.

  • 5. Data: 2009-06-20 09:08:32
    Od: John Smith <d...@b...pl>

> [...]
    > Ale czy to ta sama Tina, jak to teraz wygląda, czy mi się coś pomieszało
    > to nie wiem (przez 10 lat program mógł się totalnie zmienić).

    Program Tina jest w tej chwili niezłym symulatorem, zabawka to
    zdecydowanie nie jest.
    K.

  • 6. Data: 2009-06-20 18:54:46
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Sebastian Biały napisał:

> [...]
    > typu zarówka, przycisk, etc łaczone kabelkami. Wszystko ładnie rysowane,
    > nie schematyczne, spalenie sie elementu było widoczne. Wyleciala mi z

    Cześć!
    Może spróbuj www.edisonlab.com Mają coś wspólnego z Tiną ale Edison jest
    taki bardzo poglądowy - jest schemat i obok rysunki w perspektywie.
    Wszystko było w jednym pakiecie na płycie w jednym z czasopism
    elektronicznych.
    Maciek