  • Data: 2022-05-12 13:21:40
    Temat: Projektor
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś doradzi czego szukać w zastosowaniu trochę nietypowym?

    Chcę wyświetlić obraz z komputera na stole od maszyny CNC, aby wygodniej
    rozmieszczać mocowania przy nieregularnych frezowanych kształtach.
    Teraz uruchamiam program i bez właczonego wrzeciona odrysowuję kredą na
    stole maszyny.

    2500x900 mam stół, do sufitu 1700 mm, ale pod kątem 45° do projektora
    3000 mm.

    Jakości tu nie potrzebuję, głównie jasność. Czego szukać z używanych bo
    nawet nie wiem czym się kierować. Zniekształcenie przy tych 45° da się
    skorygować? No chyba, że z 1700 mm (minus projektor) da się uzyskać 2500
    mm szerokości obrazu.

    Robert