  • 11. Data: 2009-06-27 16:21:28
    Temat: Re: Prośba do osób posiadających GA-965P-S3 (rev. 1.0)
    Od: ant <a...@n...tld>

    Jacek wrote:
    > Beton patrzy na innych wlasnymi kryteriami.

    Czekaj czekaj, a wysłałbyś kopię np. płyty instalacyjnej
    XP czy Visty czy nawet W98 do kogoś, gdyby Cię poprosił?
    A gdyby mi się "zarysowała" lub zagubiła inna płyta,
    też byś mi ją wysłał, gdybyś miał kopię?

    Bo ja bym nie ryzykował. A patrzac z drugiej strony,
    nie zaryzykowałbym też użycia takiej płyty.

  • 12. Data: 2009-06-27 16:25:02
    Od: ant <a...@n...tld>

    BQB wrote:
    > Bo znam życie - jak padnie mi system, nie będę też mieć netu skąd sobie
    > ściągnę sterowniki, a jak już będę mieć, to szybkość ściągania jest
    > ograniczona do EDGE - takie zadupie :P i na dodatek będzie mi akurat ten
    > komp do pracy potrzebny pilnie potrzebny. W tym momencie instaluję
    > system, wrzucam płytkę ze sterownikami od płyty - instaluje się szybko,
    > następnie sterowniki od grafiki, też z płytki szybko, później z płytki
    > program który potrzebuję i mam kompa działającego, bez czekania aż się
    > ściągnie, bez szukania, bez straty czasu. Update sterów zrobi się później.

    Skoro znasz życie i lubisz sobie ułatwiac i utrudniać życie
    (jedno drugiego nie wyklucza), to ściagnij sobie:

    1. Wszystkie aktualne sterowniki do tej płyty ze strony producenta
    i pokrewnych.

    2. Ściagnij sobie nliteos (http://www.nliteos.com/)
    i przygotuj porzadną płytę instalacyjną systemu ze zintegrowanymi
    sterownikami i ulubionymi ustawieniami, wtedy bez żadnego
    kliknięcia zainstalujesz/przeinstalujesz system gotowy do pracy.

  • 13. Data: 2009-06-27 16:30:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ant napisał(a):

    [...]

    Jest też trzecia metoda ;) Instalujesz goły system, instalujesz na tym
    gołym systemie wszystkie wymagane sterowniki. Następnie za pomocą
    aplikacji DriverBackup! robisz sobie backup wszystkich sterowników.
    Link: http://www.codetwo.pl/DriverBackup-1-0-3/283

    j.

  • 14. Data: 2009-06-27 17:12:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ant" napisał:

    > Czekaj czekaj, a wysłałbyś kopię np. płyty instalacyjnej
    > XP czy Visty czy nawet W98 do kogoś, gdyby Cię poprosił?

    > Bo ja bym nie ryzykował.

    A jaki jest w tym element ryzyka?

    JoteR

  • 15. Data: 2009-06-27 18:58:14
    Od: ant <a...@n...tld>

    JoteR wrote:
    > A jaki jest w tym element ryzyka?

    Taki, że ja bym nie instalował binarek niewiadomego
    pochodzenia, bez możliwości zweryfikowania choćby
    sum kontrolnych. Mam teraz problem, potrzebuję
    instalki Visty Home Premium w wersji angielskiej,
    mam ssać jakiś spiracony obraz?

  • 16. Data: 2009-06-27 19:50:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ant" napisał:

    > Taki, że ja bym nie instalował binarek niewiadomego
    > pochodzenia,

    Pisałeś, że nie zaryzykowałbyś *wysłania*. Dlatego pytam, jakie ryzyko
    ponosi wysyłający.

    JoteR

  • 17. Data: 2009-06-27 20:21:55
    Od: ant <a...@n...tld>

    JoteR wrote:
    > "ant" napisał:
    > Pisałeś, że nie zaryzykowałbyś *wysłania*. Dlatego pytam, jakie ryzyko
    > ponosi wysyłający.

    Np. takie, że to tania prowokacja, mająca na celu
    udupić kogoś za nielegalne rozpowszechnianie
    oprogramowania, którego nie jest właścicielem 8-)
    Choć faktycznie, można pewnie wysłać w miarę anonimowo
    (dawno nie korzystałem z usług Poczty Polskiej).

  • 18. Data: 2009-06-27 20:31:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ant" napisał:

    > Np. takie, że to tania prowokacja, mająca na celu
    > udupić kogoś za nielegalne rozpowszechnianie
    > oprogramowania, którego nie jest właścicielem 8-)

    Ma prawo do zrobienia kopii i umieszczenia jej w bezpiecznym miejscu. A
    przesyłki PP służyły jako bezpieczne miejsce dla przechowywania znacznie
    cenniejszych przedmiotów, o czym możemy wyczytać w książce Chmielewskiej
    "Upiorny legat" ;->
    A poważnie - przesłanie drugiej osobie płytki z oprogramowaniem mieści się w
    kategorii "rozpowszechniania"? Przypuszczam, że wątpię.

    JoteR

  • 19. Data: 2009-06-30 11:07:01
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    januszek pisze:
> [...]
    > gołym systemie wszystkie wymagane sterowniki. Następnie za pomocą
    > aplikacji DriverBackup! robisz sobie backup wszystkich sterowników.

    Dzięki wielkie, to mi się najbardziej przyda i czegoś takiego szukałem.

  • 20. Data: 2009-06-30 11:16:20
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    JoteR pisze:

> [...]
    > A poważnie - przesłanie drugiej osobie płytki z oprogramowaniem mieści
    > się w kategorii "rozpowszechniania"? Przypuszczam, że wątpię.

    Rozpowszechnianie jest bardzo szerokim pojęciem, ale skoro z M$
    otrzymałem informację, że mam pożyczyć od kogoś płytę i z niej zrobić
    kopię, to nie widzę problemu. Kodów przecież nie chciałem, bo mam swoje.