    From: artur@_il.pw.edu.pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl
    Date: Mon, 9 Feb 2004 09:28:44 +0000 (UTC)

    Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

    Witam.

    Dostali Państwo pismo z urzędu miasta z prośbą o wyrażenie zgody na
    przejęcie przez magistrat administracji domeną warszawa.pl. Treść tego
    pisma jest niezgodna z prawda i w większości nie na temat - realizacja
    projektów internetowych miasta nie wymaga przejmowania administracji
    domeną, a propaganda sukcesów urzędników tworzących "portal miejski" nie
    ma nic wspólnego ze sprawą.

    Pismo zawiera dwie nieprawdy: pierwsza: NASK nie wyraził zgody na
    przejęcie domeny, ale odpowiedział, że zgoda zależy od zgody właścicieli
    poddomen, zaś druga, to zobowiązanie się do "świadczenia usług w
    standardzie nie niższym od warunków technicznych zapewnianych dotychczas
    przez NASK". Jest to zwyczajne kłamstwo, gdzyż ani urząd miasta, ani jego
    dział promocji nie ma w statusie tego typu usług i tym samym nie może
    niczego w tej materii gwarantować (w innych też nie). Jedyną organizacją w
    Polsce, która się tym zajmuje jest NASK i lepiej nie rezygnować z ich
    usług na rzecz urzędników miasta, którzy wytłumaczą każde swoje działanie
    kryształem oglądu dobra społecznego.

    Z rozmowy telefonicznej z pracownikiem NASK dowiedziłem się, że brak
    odpowiedzi na pismo jest równoznaczny z wyrazem obojętności w kwestii
    administratora domeny warszawa.pl.

    Bardzo proszę o odesłanie urzędowi miasta (z kopią do NASK) krótkiego
    pisma, w którym _nie_ wyrażają Państwo zgody na przejęcie przez nich
    domeny.

    Piszę o tym dlatego, że jedynym celem całego zamieszania jest okradzenie
    mnie z domeny www.warszawa.pl. Rozmawiam z urzędem na temat tej domeny od
    1998, wielokrotnie proponowałem im nieodpłatne umieszczanie informacji
    miasta, ale zawsze odpowiadano mi, że odgórne wytyczne każa im kraść (mój
    Boże...). Do rozwiązywania tego typu sporów służy sąd, ale urzędnicy
    wpadli na pomysł, że urządzą sobie plebiscyt wśród właścicieli poddomen
    warszawa.pl i jego wyniki będą legitymizacją ich kradzieży.

    Pozdrawiam,
    Artur Grzymała