  • 11. Data: 2009-03-01 01:15:59
    Temat: Re: Przedłużenie umowy w Era
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:547c2602-20b8-43be-8817-5aa46582d0a5@41g2000yqf
    .googlegroups.com...

    >Mina konsultantki, gdy zorientowala sie, ze przedluzenie bedzie tansze
    >niz taryfa dotychczasowa - bezcenna :)

    Nie rozumiem... Przedłużałem wiele razy swoje umowy i w większości wypadków
    płacę mniej (poza przypadkami, kiedy świadomie wybierałem wyższy abonament,
    bo taki był mi potrzebny).
    Konsultanci jakoś nie byli zdziwieni, włosów z głowy nie rwali...
    Na czym polegał twój fenomen, że ta konsultantka aż tak się zdziwiła?

    Pozdrawiam
    Czabu