  • 11. Data: 2009-07-17 08:54:41
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-17 10:29:42 +0200, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > Cyfra to badziewie - szczegolnie w wersji "alfa ze spacerzomem".
    > Jak wydasz duuuzo kasy to bedzie tylko troche lepiej...

    Tey, chyba Ci się grupy pomyliły :-P

    > Kupisz byle co

    Wróżka?

    > i zamiast cieszyc sie robieniem zdjec bedziesz siedzial
    > przed komputerem probujac z tego dziadostwa wycisnac cos co sie
    > nadaje do ogladania...

    Czyli zupełnie jak po zeskanowaniu slajdu... Aaaa, że niby nie trzeba
    skanować? No fakt, to i problmów mniej... :-P

    > Jesli robisz analogiem zainteresuj sie fotografia czarno-biala -
    > jesli Cie wciagnie bedziesz mial zabawe za grosze,

    Hugh?!

    > do tego pelna
    > kontrole nad tym co robisz, czego przy cyfrze bez wydania kupy
    > kasy nie osiagniesz. A po wydaniu kupy kasy tez niekoniecznie ;)

    Mówisz że ciemnia daje więcej możliwości niż pierwszy z brzegu Gimp?

    de Fresz

  • 12. Data: 2009-07-17 08:56:18
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii [OT]
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

    > Czasem zastanawiam się, co Cię na tej grupie trzyma. Zachowujesz się jak
    > miłośnik kotów rezydujący na pl.rec.akwarium, który nie ustaje w
    > głoszeniu kazań o wyższości ciepłokrwistego futrzaka nad kolorową
    > galaretą, pływającą w śmierdzącej zupie.

    Czyżby Jakub Ewangelista?
    Imię zobowiązuje :-)

    --
    Mirek

  • 13. Data: 2009-07-17 09:40:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Wróżka?

    Czytam pytanie niczym sie odezwe.

  • 14. Data: 2009-07-17 09:41:56
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > głoszeniu kazań o wyższości ciepłokrwistego futrzaka nad kolorową
    > galaretą, pływającą w śmierdzącej zupie.

    Zeby Ci jeszcze wiekszego kolka zabic podpowiem,
    ze mam zarowno dwa koty jak i akwarium z rybkami :)

    Tak samo jak kilka analogow i ze trzy cyfry.

    Ogarniesz? ;)

  • 15. Data: 2009-07-17 09:44:34
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Ogarniesz? ;)

    Bezproblemowo. Po prostu nudzisz się, zapewne z powodu "natłoku" zamówień...

  • 16. Data: 2009-07-17 09:51:57
    Od: "greenman" <e...@f...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał .
    > Zapomnij o cyfrze. Ciesz sie tym co masz i rob zdjecia.
    > Cyfra to badziewie - szczegolnie w wersji "alfa ze spacerzomem".

    Z wyjatkiem A900+24-70/2,8...

    > Jak wydasz duuuzo kasy to bedzie tylko troche lepiej...

    Z tym, ze powazna fotografia cyfrowa jest drozsza od analogowej
    pelna zgoda - roznica najwieksza w cenie zakupu dobrego sprzetu.
    Dla pstrykaczy cyfra jest duzo tansza.

    > Kupisz byle co i zamiast cieszyc sie robieniem zdjec bedziesz siedzial
    > przed komputerem probujac z tego dziadostwa wycisnac cos co sie
    > nadaje do ogladania...

    Wielu popelnia ten blad a niektorych nawet to uszczesliwia...
    ---

  • 17. Data: 2009-07-17 10:01:00
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Bezproblemowo. Po prostu nudzisz się, zapewne z powodu "natłoku"
    > zamówień...

    Jednak nie dales rady, w piatki nie pracuje :)

  • 18. Data: 2009-07-17 10:27:18
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Jednak nie dales rady, w piatki nie pracuje :)

    Czyli trafiłem w samo sedno.

  • 19. Data: 2009-07-17 10:29:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Jednak nie dales rady, w piatki nie pracuje :)

    Ooooo, a co to za religia ? Podoba mi się.
    ; )

    adam

  • 20. Data: 2009-07-17 10:58:12
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 12:29:42 +0200, adam napisał(a):

    > Ooooo, a co to za religia ? Podoba mi się.

    To nie religia - to mądrość życiowa - zarobić niewiele mniej
    mając wiele mniej stresu. :-)

    Pozdrawiam,
    Henry