  • 1. Data: 2021-11-20 11:22:17
    Temat: to mi się podoba jaka cena?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    https://youtu.be/sfNIuvGSqRs?t=1097

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2021-11-20 12:02:34
    Temat: Re: to mi się podoba jaka cena?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-11-20 o 11:22, PiteR pisze:
    > https://youtu.be/sfNIuvGSqRs?t=1097

    Było by ciekawsze, gdyby bazowały tylko na instrumentach na pokładzie.

    Robert

  • 3. Data: 2021-11-20 12:36:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wojskowe, nie będzie Cię stać ;>
    Jakiś młody ten profesor, chce wysyłać roboty w radioaktywne miejsca, o Czarnobylu
    nie słyszał i nie wie, że tam tylko bio-roboty się sprawdzają? Fukushima potwierdziła
    :(

    Ale fajne wykorzystanie kamerki od xboxa ;>
    Taka była historia, jak to w epoce sterowania na żyroskopach USAńczycy władowali kupę
    kasy w opracowanie łożysk - a japońskie wciąż były lepsze. Zapytali więc w końcu
    sojuszników, jak oni to robią?
    Odpowiedź: "To są łożyska od głowicy magnetowidu, nr katalogowy ..." ;>

  • 4. Data: 2021-11-20 12:51:08
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    PiteR napisał(a):
    > https://youtu.be/sfNIuvGSqRs?t=1097