  • 11. Data: 2010-03-22 18:18:44
    Temat: Re: Przekladka drzwi - samemu, czy zlecic?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Olleo pisze:

    > Teoretycznie, to mi sie tez tak wydaje. Tapicerke juz sciagalem w
    > dwoch samochodach, ale to jest grubsza sprawa. A nuz czegos nie wiem i
    > jest w tym jakis duzy haczyk.

    W P306 przekładałem sam gołe drzwi. Dałem radę. Dorwij się do
    dokumentacji, żeby spojrzeć jakie spinki są tam używane.
    I przekładaj sam, jeśli masz warunki (ja robiłem u znanego Tobie
    lakiernika). W razie czego, jak czas pozwoli to mogę pomóc. Co dwie
    głowy, to nie dwie lecz cztery ręce. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-03-22 19:06:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    Olleo wrote:

    > Wymienial ktos sam? Idzie to zrobic fachowo? Ktora opcje polecacie? Ile
    > kosztuje przekladka mechanizmu opuszczania szyby, zamkow (bez wkladki -
    > chodzi o drzwi tylne) itd?

    Przełożenie "osprzętu" nie będzie pewnie bardzo trudne, gorzej z
    osadzeniem drzwi w taki sposób, by szczeliny były równe i wszystko
    działało tak jak trzeba. Ja bym się za to raczej nie brał, lepiej niech
    to zrobi fachowiec. A co do koloru to uważaj, bo często bywało kilka
    podobnych kolorów (np. w moim modelu były trzy różne "srebrne"), a po za
    tym elementy lakierowane w różnym czasie nawet teoretycznie tym samym
    lakierem mogą się widocznie różnić odcieniem.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-03-22 21:35:11
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > (ja robiłem u znanego Tobie
    > lakiernika).

    Do tego lakiernika, to ja musze sie przejsc z reklamacja, bo juz mi
    rdza wylazi, a nawet pol roku nie minelo.
    --
    Olleo

  • 14. Data: 2010-03-22 21:36:01
    Od: Olleo <o...@t...pl>

> [...]
    > tym elementy lakierowane w różnym czasie nawet teoretycznie tym samym
    > lakierem mogą się widocznie różnić odcieniem.

    Z lakierem nie powinno byc problemu, bo byla tylko jedna czarna perla.
    A odcien, no trudno - wszak na nowo pomalowany tez sie ciut bedzie
    roznic.
    --
    Olleo