  • 41. Data: 2022-01-01 19:52:50
    Temat: Re: Przekładnia 354:1 z drukarki 3d.
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > No więc tam nie ma żadnego MMA bo prawdę mówiąc jakby był w ilości
    > większej niż jakieś 0.5% to można by umrzeć z samego smrodu. Na tym
    > właśnie polega problem z tym art. Gdyby autor kiedykolwiek cokolwiek
    > robił z MMA lub innymi małocząsteczkowymi (meta)akrylanami (nie daj Boże
    > z takim np. Butylu), to wiedziaby, że to śmierdzi tak, że wyciągi
    > laboratoryjne sobie z tym nie radzą. Co innego oligomeryczne pochodne,
    > które się zwykle stosuje lub wielofunkcyjne monomery o mniejszej
    > lotności tu -> Aliphatic Diacrylate Proprietary <95%.

    Kupiłem se ostatnio atrament UV, w chj agresywny zapach.
    Jak nos który ewoluował przez 10-100 lat mówi - uciekaj, znaczy uciekaj.

  • 42. Data: 2022-05-07 12:25:38
    Od: SHIDONG TIAN <d...@g...com>

    ? 2021?12?31???? UTC+8 18:30:53,<Konrad Anikiel> ??:

    > Dokładnie, w ogóle bym sobie głowy nie zawracał gdyby nie histeria po internetach.
    Zrobiłem minimum wysiłku żeby osiągnąć maksimum efektu, koszt niewielki, upierdliwość
    też znikoma, a skoro się nie znam to tak jakby dać na mszę. Bez filtra czujnik
    pokazuje dużo czegoś tam, z filtrem mało, znaczy efekt jest, a czy był niezbędny to
    nie muszę wnikać.

    > LED znaczy że źródłem światła uv jest matryca diód, znaczy źródło nie jest punktowe
    (laser), więc przejścia między punktem oświetlonym a nieoświetlonym nie są super
    ostre. Do takich drukarek potrzebna jest żywica o bardzo wysokiej czułości i
    szybkości, żeby maksymalnie skrócić czas naświetlania pojedynczej warstwy. Wtedy
    fragmenty żywicy nieumyślnie naświetlane resztkami niezupełnie stłumionego światła
    gdzieś wyłażącego po kątach nie zdążą narobić bałaganu.

    https://www.dentalzz.pl/

  • 43. Data: 2022-05-20 14:49:36
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Konrad Anikiel wrote:

    > Ciekawe co byś powiedział gdybyś odkrył że drogie i certyfikowane urządzenia
    laboratiryjne, super wzorcowe, mają te same sensory co tandetna elektronika z
    aliexpressu. Jedynie software robi z tego sprzęt o wymaganej stabilności i
    dokładności.

    Software i papieren!

    Pozdrawiam, Piotr

  • 44. Data: 2022-05-22 15:50:55
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    matołek1333 napisał(a):
    > opaska smart nie może mierzyć tlenu we krwi, bo nie działa w widmie homoglobiny

    Co ci znów matole1333 nie pasuje?
    Na łonanecie nie pisali o tym?

    https://iv.pl/image/GIcZ7mo
    https://iv.pl/image/GIcZPQB

    Stosunek światła czerwonego do podczerwonego
    i pomiar różnicowy, słyszał matoł1333 o czymś takim?

  • 45. Data: 2022-05-22 16:09:35
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    heby napisał(a):

    Od razu piszę, nie mam drukarki 3D.
    Jednak na większość tych bolączek
    internety znalazły jakieś rozwiązanie.

    > a) nie przykleja się do stolika

    Zimny stolik? W minusowych temperaturach zwykła
    taśma klejąca też się nie klei:)

    ?

    > d) zatyka dyszę

    Tak jak tanie atramenty do drukarek.

    > e) wilgoć w filamencie

    Paczaj, kińczyki do każdej pierdoły wrzucają
    pochłaniacz wilgoci.

    > f) drgania jako ghosting

    Kiepska konstrukcja, kiepski driver

    > g) filament nie trzyma wymiarów

    Jak 100% tworzyw sztucznych.

    > h) filement z odpadów

    Z allegro?

    > i) ekstruder za cieżki

    Albo liche prowadnice

    > j) poziomowanie stołu

    Lenistwo usera, kiepska konstrukcja

    > k) bugi we firmware

    Tak, w darmowym sofcie są błędy, najczęściej
    darmowy soft jest niedopracowany.

    > l) gubienie kroków

    Słaby silnik

    > m) nitki