  • 1. Data: 2021-12-22 13:00:32
    Temat: nazewnictwo wału korbowego
    Od: robot <r...@o...pl>

    Jak po polsku będzie "billet crankshaft"?

    Google przetłumaczyło "wał korbowy kęsów"

  • 2. Data: 2021-12-22 14:41:37
    Temat: Re: nazewnictwo wału korbowego
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 22 December 2021 at 13:00:36 UTC+1, robot wrote:
    > Jak po polsku będzie "billet crankshaft"?
    >
    > Google przetłumaczyło "wał korbowy kęsów"
    w inżynierii używa się slowników obrazkowych
    https://www.bing.com/images/search?q=billet+cranksha
    ft&qpvt=billet+crankshaft&tsc=ImageHoverTitle&form=I
    GRE&first=1

  • 3. Data: 2021-12-22 16:45:17
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 22.12.2021 o 14:41, a a pisze:

    > w inżynierii używa się slowników obrazkowych
    > https://www.bing.com/images/search?q=billet+cranksha
    ft&qpvt=billet+crankshaft&tsc=ImageHoverTitle&form=I
    GRE&first=1

    Sorry, zapomniałem dopisać, nie mam dostępu do internetu, tylko do usnetu.

    Czy mógłbyś napisać mi jak to się tłumaczy, bez odsyłania do internetu?

  • 4. Data: 2021-12-22 17:26:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2021 16:45:17 +0100, robot napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy mógłbyś napisać mi jak to się tłumaczy, bez odsyłania do internetu?

    Z fotografii wygląda, że to zwykły wał korbowy z przeciwwagami. Podobnie,
    jak w niektórych starych dwusuwach bywało.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2021-12-22 18:12:59
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 22.12.2021 o 17:26, Adam pisze:

    ft&qpvt=billet+crankshaft&tsc=ImageHoverTitle&form=I
    GRE&first=1

    > Z fotografii wygląda, że to zwykły wał korbowy z przeciwwagami. Podobnie,
    > jak w niektórych starych dwusuwach bywało.

    Dziękuje za odpowiedź.
    Może ja się źle wyraziłem.
    Ja nie pytam co to jest billet crankshaft, tylko jak to będzie po polsku,
    czy jest polska fachowa nazwa wału wykonanego w tej technologii?
    Jaśniej już nie potrafię zadać tego pytania.

  • 6. Data: 2021-12-22 18:17:45
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 22 December 2021 at 18:13:03 UTC+1, robot wrote:

> [...]
    > czy jest polska fachowa nazwa wału wykonanego w tej technologii?
    > Jaśniej już nie potrafię zadać tego pytania.
    Nie ma co kombinować
    Jak masz katalogi maszynowe wałów to znajdziesz odpowiedzn ik, norme i nazwę
    Zadzwoń do producenta wałów korbowych

    BTW
    Jak mozna miec usenet a nie miec internetu ?

    Przeciez nawet nie masz dostępu do maszynowych katalogów

  • 7. Data: 2021-12-22 18:47:29
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 22.12.2021 o 18:17, a a pisze:

> [...]
    >
    > BTW
    > Jak mozna miec usenet a nie miec internetu ?
    >
    > Przeciez nawet nie masz dostępu do maszynowych katalogów

    Ano można.
    Ja tak mam teraz. Mam dostęp do youtuba, maila, sieci p2p i facebooka.
    A do reszty internetu nie mam dostępu, nie działa.
    Jak to jest jest zrobione, to mnie nie pytaj, bo nie znam się na tym.
    Wracając do tematu: pytam tylko czy jest jakaś polska nazwa na taki wał.
    Nie chcę go kupować, nie mam dostępu do żadnych katalogów.
    Czy to już sa czasy , że jak zapytam jak jest drzewo po angielsku, to
    dostanę odpowiedź: "sprawdź w katalogu na internecie"?

  • 8. Data: 2021-12-22 18:55:32
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 22 December 2021 at 18:48:49 UTC+1, robot wrote:

> [...]
    > Czy to już sa czasy , że jak zapytam jak jest drzewo po angielsku, to
    > dostanę odpowiedź: "sprawdź w katalogu na internecie"?
    masz poblokowany dostęp do usług internetowych według portów
    i jak się nie upomnisz to dostępu do katalogów branzowych nie użyskasz

    A drzew w lesie są dziesiątki odmian, gatunków
    i jak widzisz to odróżnisz

    ale na youtubie, fb znajdziesz odpowiedź pod filmikami z wałkami

  • 9. Data: 2021-12-22 19:01:15
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 22.12.2021 o 18:55, a a pisze:

> [...]
    > i jak widzisz to odróżnisz
    >
    > ale na youtubie, fb znajdziesz odpowiedź pod filmikami z wałkami

    Czyli jednym słowem nie znasz odpowiedzi na moje pytanie, tylko tak
    sobie coś tam piszesz byleby coś tam napisać.
    Mimo wszystko dziękuje za zainteresowanie.

  • 10. Data: 2021-12-22 19:09:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 22 December 2021 at 19:01:19 UTC+1, robot wrote:

> [...]
    > sobie coś tam piszesz byleby coś tam napisać.
    > Mimo wszystko dziękuje za zainteresowanie.
    napisałem co masz zrobić
    a ty jedynie zawracasz doooooopę i robisz z nas wala