  • 1. Data: 2009-02-15 14:40:19
    Temat: Przełom
    Od: "Kacper Lis" <k...@w...pl>

    Witam!

    Wrzuciłem do kompa płyta gł. soltek 75kav nowe 512 sdram wszystko ok, ale
    bios nie wykrył, xp nie wykrył a everest.... wykrył. Nie pisze co prawda
    nazwa modułu i numeru seryjnego, ale pisze: 512 Mb Sdram. Nie wiem co
    zrobić, żeby BIOS i windows to wykrył. Nie mam pojęcia gdzie to jest w
    BIOSie, wiem tylko że bios to q12. Może mi ktoś pomoć?

  • 2. Data: 2009-02-15 15:07:01
    Temat: Re: Przełom
    Od: "Kacper Lis" <k...@w...pl>

    W everescie w sekcji SPD wykrywa, ale w pamięci wirtualnej w evereście dlaej
    255MB

  • 3. Data: 2009-02-15 15:08:46
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-02-15 15:40, Użytkownik Kacper Lis napisał:

    > Wrzuciłem do kompa płyta gł. soltek 75kav nowe 512 sdram wszystko ok,

    Zostaw te zabytki i kup sobie normalny komputer.
    A ta płyta zdaje się obsługuje tylko simy do 256MB.
    http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=91

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-15 15:13:13
    Od: "Kacper Lis" <k...@w...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zostaw te zabytki i kup sobie normalny komputer.
    > A ta płyta zdaje się obsługuje tylko simy do 256MB.
    > http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=91
    >
    > Pozdrawiam

    Ja pier* kolejna odpc nic nie daje/ TO NIE SIMY TYLKO DIMMY, A PŁYTA
    OBSŁUGUJE DO 1.5 GB!

  • 5. Data: 2009-02-15 15:46:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Kacper Lis" napisał:

    > Ja pier* kolejna odpc nic nie daje/ TO NIE SIMY TYLKO DIMMY,
    > A PŁYTA OBSŁUGUJE DO 1.5 GB!

    Skoro tak wyczytałeś *w instrukcji*, to kup do niej takie moduły, jakie
    zaleca *instrukcja*, a nie takie, jakie jakiś kmiotek akurat tanio sprzedaje
    na, za przeproszeniem, Allegro.

    JoteR

  • 6. Data: 2009-02-15 16:05:02
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 15.02.2009 15:40, Kacper Lis pisze:
> [...]
    > wiem co zrobić, żeby BIOS i windows to wykrył. Nie mam pojęcia gdzie to
    > jest w BIOSie, wiem tylko że bios to q12. Może mi ktoś pomoć?

    Długo Ci mamy powtarzać, że moduł jest jednostronny (jedno-
    bankowy), a płyta obsługuje tylko moduły logicznie dwustronne?

    Everest wykrywa moduł, bo nie pyta płyty głównej o listę
    obsługiwanych modułów, a bezpośrednio odpytuje magistralę
    SPD gniazd pamięci.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 7. Data: 2009-02-15 16:06:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Kacper Lis napisał/a:
> [...]
    > zrobić, żeby BIOS i windows to wykrył. Nie mam pojęcia gdzie to jest w
    > BIOSie, wiem tylko że bios to q12. Może mi ktoś pomoć?

    Wejdź jeszcze raz do Biosu i jak nie znajdziesz tego wiersza to ustaw
    wszędzie na auto i Bios zalapie.
    Nie chce mi się teraz zaglądać do Biosu i Ci dokładnie napisać gdzie to
    jest.

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-02-15 16:08:11
    Od: TuffEnuff <b...@m...pl>

    Kacper Lis pisze:
    > W everescie w sekcji SPD wykrywa, ale w pamięci wirtualnej w evereście
    > dlaej 255MB
    sproboj moze cpu-z programikiem

  • 9. Data: 2009-02-15 16:16:41
    Od: "Kacper Lis" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > SPD gniazd pamięci.
    >
    > --
    > |"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """""""|
    > | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ |
    > | | Politechnika Śląska |

    W Evereście wszystkie cechy 512 zgadzają się z resztą 128.A tak PS to byłbym
    zadowolony gdyby chociaż połowa tej 512 się wykryła.

  • 10. Data: 2009-02-15 16:25:20
    Od: "Kacper Lis" <k...@w...pl>

    Użytkownik "TuffEnuff" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > sproboj moze cpu-z programikiem

    Zakłady Memory, Type: SDRAM, Size: 768MB czyli 128+128+nowe512