  • 1. Data: 2009-02-15 16:41:36
    Temat: ssd
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    cyz Ktos sie orietuje ile cykli zapisu wytrzymuje komórka
    dysku SSD?

  • 2. Data: 2009-02-15 16:42:31
    Temat: Re: ssd
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "identyfikator: 20040501"
    >cyz Ktos sie orietuje ile cykli zapisu wytrzymuje komórka
    >dysku SSD?

    42

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I am Julius Borg: We Came, We Scanned, We
    `b K...@e...eu.org d' assimilated.

  • 3. Data: 2009-02-15 16:46:08
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    dureń!

  • 4. Data: 2009-02-15 17:27:22
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w wiadomości
    > dureń!

    jakie pytanie taka odpowiedz, w sumie Ultimate Answer powinna ci wystarczyc ;)

    SLC czy MLC, producent, wymiar technologiczny(?) i masa innych rzeczy
    ma na to wplyw, znajdziesz dokladne oznaczenia kosci to jest (mala ale
    zawsze) szansa ze dowiesz sie czegos konkretnego

  • 5. Data: 2009-02-15 17:35:27
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "tg"
    >SLC czy MLC, producent, wymiar technologiczny(?) i masa innych rzeczy
    >ma na to wplyw, znajdziesz dokladne oznaczenia kosci to jest (mala ale
    >zawsze) szansa ze dowiesz sie czegos konkretnego

    Przy czym dowiedzieć się można co najwyżej jakie są średnie wskaźniki
    awaryjności, a nie "ile wytrzyma".

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I am Forrest Gump of Borg: Assimilation is
    \ K...@e...eu.org / like a box of chocolates.

  • 6. Data: 2009-02-15 21:46:03
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > dureń!

    Przypomina mi się, jak spoooro lat temu na jednych
    zajęciach wiekowy, ale oblatany nauczyciel opowiadał
    nam o wchodzących na rynek układach Dallas - kość
    zawierająca jednocześnie BIOS i podtrzymnie (bateria).
    Powiedział, że przewiduje się żywotność na 5-10lat - wtedy
    kolega zapytał, czy rzeczywiście tyle wytrzymują...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,