  • 11. Data: 2009-02-13 15:28:13
    Temat: Re: Przenośny dysk na USB
    Od: "123" <z...@z...com>

    > A do czego podoepniesz obudowę którą proponowałeś ?

    Do USB.

    Nawiązując do newsa Feromona - na laptopie mam gniazdo FireWire,
    a w stacjonarnym jest możliwość dołożenia FireWire, bo płyta to przewiduje.
    Ale nie wiem czy warto.

  • 12. Data: 2009-02-13 17:09:26
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "123" <z...@z...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > (wewnętrzny ma 160 GB), ale nie tylko. Także do
    > przenoszenia danych między komputerami, w tym
    > z funkcją synchronizacji.
    > Ważne dla mnie cechy:
    > - możliwie duża pojemność (320GB to minimum)
    > - zasilanie wyłącznie z "pojedynczego" kable USB
    > - lekkość i małe wymiary (laptop do lekkich nie należy)
    >
    > Czy Seagate Free Agent Go 320 GB jest rzeczywiście
    > taki dobry i warto go kupić pomimo, jak się wydaje,
    > wysokiej ceny?
    > Nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy pojemniejsze
    > dyski z tej serii mają takie same wymiary i wagę?

    Kupiłem i użytkuje w firmie dokładnie taki
    Jest jak dla mnie rewelacja, Miałem obawy co do zasilania (bo kabelek z
    podwójnym wtykiem USB jest opcją) ale tam gdzie moja obudowa "Made in
    Chińczyk w garazu" z dyskiem 40GB nie dawała rady z zasilaniem, ten sobie w
    najlepsze pracuje.
    Druga ciekawa rzecz - jak nie uzywasz dłużej to sie dysk powoli sie
    zatrzymuje :) jak znowu chcesz coś nagrać to się rozpedza momencik i jedzie
    dalej. Chyba sobie taki do domu tez sprawię

    Wada - ten lakier niestety łatwo sie rysuje, w zestawie nie ma pokrowca.

    Pozdrofka.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2009-02-13 17:36:40
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Nawiązując do newsa Feromona - na laptopie mam gniazdo FireWire,
    > a w stacjonarnym jest możliwość dołożenia FireWire, bo płyta to
    > przewiduje.
    > Ale nie wiem czy warto.

    Ile komputerów z których ew. będziesz korzystał ma FireWire ? A ile ma USB
    ? (pewnie wszystkie)

  • 14. Data: 2009-02-14 22:54:54
    Od: "123" <z...@z...com>

> [...]
    > momencik i jedzie dalej. Chyba sobie taki do domu tez sprawię
    >
    > Wada - ten lakier niestety łatwo sie rysuje, w zestawie nie ma pokrowca.

    Bardzo dziękuję. Ciekawe czy można dokupić pokrowiec. Bo pokrowiec ze stacją
    dokującą za 80 zł mnie nie interesuje.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-02-17 22:20:54
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Czy sugerujesz, że lepiej jest kupić oddzielnie dysk i obudowę i połączyć
    > we własnym zakresie? Gdzie kupić poza Allegro (wiem, że drożej), co jest
    > potrzebne do takiego połączenia?

    taaa, tylko
    1) będzie brzydkie [zwykle]
    2) będzie większe
    3) będzie cięższe
    4) bedziesz mógł zmienić dysk (to jedyna zaleta wg mnie)

    --
    Mariusz