  • 11. Data: 2011-10-15 08:52:14
    Temat: Re: Przepisanie numeru TPSA a abonament
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    A czy do cesji nie potrzeba dwojga? Z nieboszczykiem jako cedujacym
    się niestety nie da żadnej cesji przeprowadzić....

    Akt zgonu wystarczy

  • 12. Data: 2011-10-15 08:54:08
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    Akt zgonu wystarczy
    I wtedy następuje zmiana abonenta bo u poprzedniego umowa wygasa

  • 13. Data: 2011-10-15 16:05:07
    Od: SP1QXL <ap1qxl@pl>

    W dniu 2011-10-13 11:26, SP1QXL pisze:
    > Witam!
    >
    > Moja Babcia zmarła w styczniu, miała jakiś TPSAny abonament, który nie
    > znajduje sie już w ofercie. Mama nie przepisuje telefonu na siebie, bo
    > boi sie, ze nie przepiszą ze starym abonamentem. Słusznie? Jeśli nie to
    > może jakaś podstawa prawna?

    OK< krótko, w przypadku zgonu abonenta można wstąpić w prawa i obowiązki
    z abonamentem który miał zmarły abonent. Nie ma nowej umowy, a jedynie
    takie pisemko ze wstępuje się w prawa i obowiązki.

    Mam chce przenieść telefon gdzie indziej, więc musiał przepisać na
    siebie, żeby numer zachować :)

    Wszystkim dziękuję za konstruktywną dyskusję...

  • 14. Data: 2011-10-16 14:23:46
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 15 Oct 2011 18:05:07 +0200, SP1QXL <ap1qxl@pl> wrote:

    >Mam chce przenieść telefon gdzie indziej, więc musiał przepisać na
    >siebie, żeby numer zachować :)

    ale zeby numer zachowac, to nie trzeba przenosic linii (fizycznej). Sa
    inne tansze sposoby aby posiadac swoj numer a nie posiadac fizycznej
    linii z TP.

    Jak jest TAM Internet to mozna przeniesc na usluge VoiP w TP - nazywa
    sie to Neofon TP z abonamentem Kapital 5 - miesiecznie 5zl na rozmowy
    (lub wiecej jak sie wydzwoni wiecej) - czyli minimalna oplata za
    rozmowy rozliczana 1s/1s po 10gr.

    Trzeba miec przyzwoity dostep do Internetu i bramke/telefon VoIP

    lub numer przeniesc do operatora GSM na uslugi telefonii stacjonarnej
    (numer przeniesiony z TP) koszt miesieczny od 20-30zl miesiac, rozmowy
    w cenie roznej (wyzszej niz gdzie inniej).

    --
    ThinkXtra