  • 171. Data: 2009-10-16 11:27:47
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 16 Paź, 13:13, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > tfu ! GTR :)

    Przecież dwukołowe samochody BMW już to od dawna OIDP :-)

    --
    Artur

  • 172. Data: 2009-10-16 12:19:57
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 16 Oct 2009 13:12:35 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    [...]
    > Ooo. No i Jasiek wlasnie przyslal linka do nowego ZZR ktore ma
    > motocyklowe ESP :)

    Jak zwykle do tyłu za Hondą, Paneuro miała TCS w zeszłym wieku ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 173. Data: 2009-10-16 14:12:03
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org>

    fv pisze:

    > I oczywiście jesteś święcie przekonany, że twój post coś wniósł do dyskusji, tak?
    ;-)
    > Wysoki wkład merytoryczny, bogate doświadczenie, przygotowanie teoretyczne i
    charyzma aż z niego
    > biją... Gratuluję!
    >
    > Na autorytet trzeba sobie zapracować.

    Hehe, tak sobie czytam ten wątek, trochę z zaciekawieniem, trochę z
    politowaniem, ale z tekstem o autorytecie to po prostu chyba lepiej
    trafić nie mogłeś, wisisz mi czyszczenie monitora :)

    Tak to jest jak się nie czyta archiwum, bo ja pamiętam jak ładnych kilka
    lat temu przeczytałem sławny opis trasy Pana Marka w wykonaniu Rogal i
    Dziwak :) I jak od tego czasu sam już sporo zabytków zwiedziłem 'metodą
    Rogalową', która to jest moją ulubioną metodą zwiedzania zresztą i
    wszyscy moi towarzysze wycieczek wiedzą co to oznacza :)
    'Tour the Turkey' zresztą czyta się równie ciekawie :)

    Mam nadzieję, że Rogal kiedyś zbierze te swoje opowiastki i wrzuci na
    stronę, bo jak nie to ja to zrobię ;)

    PS. A w temacie wątku się nie wypowiadam, bo nie chce mi się całego
    czytać, a na fazerze zrobiłem tylko kilkadziesiąt tysięcy kilometrów,
    ale nie miał ABSu to się nie liczy ;)

    Zdrówka
    --
    DrFugazi & Suzuki GSX 1300R Hayabusa
    --- http://moto.drfugazi.eu.org/ ---

  • 174. Data: 2009-10-16 14:45:57
    Od: Arni <a...@N...spam>

    DrFugazi pisze:

> [...]
    > Rogalową', która to jest moją ulubioną metodą zwiedzania zresztą i
    > wszyscy moi towarzysze wycieczek wiedzą co to oznacza :)

    szybka turystyka motocyklowa :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 175. Data: 2009-10-16 22:28:28
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Ooo. To niech zacznie zbierac. Jeszcze tylko poduszka powietrzna i
    > bedzie mogl jezdzic bezstresowo zawsze.

    To też w tym następcy VFR i XX jest zaprojektowane - poduszeczka i
    strefy zgniotu nawet.
    Grzebnij w archiwum, pisałem jako nius.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 176. Data: 2009-10-16 22:35:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > To też w tym następcy VFR i XX jest zaprojektowane - poduszeczka i
    > strefy zgniotu nawet.
    > Grzebnij w archiwum, pisałem jako nius.

    Po co ? Mnie nie interesuja mutaki. Ja kocham motocykle za ich prostote
    i bezkompromisowosc. Reszta mnie nie interere :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 177. Data: 2009-10-17 07:21:37
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):

    > Oczywiscie! ;)

    No! :)

    > Cos mi sie wydaje, ze postep jest jakbytaki troszke za szybki i sie moze
    > okazac, ze jednak bedzie.

    No kurde Jasio sie wstrzelil z tym niusem odnosnie nowego GTRa. Jednak
    opisane rozwiazania sugeruja IMO wlasnie trudnosc w "okablowaniu"
    opisywanego przez mnie rozwiazania. A bardziej jeszcze chyba trudnosci w
    urzadzeniach wykonawczych. Niemniej koncepcja jest sluszna i ciekawe jak
    zaplanowano algorytmy - jakie przypadki w nich uwzgledniono, a jakich
    nie. W sensie - w jakiej sytuacji pewny siebie uzytkownik tego motocykla
    moze sie niemile zdziwic. A nastepnie podac do sadu fabryke ;))

    > No coz. Szklana kula mi sie stlukla, ale tak jako ciekawostka
    > w 1971 (za Wiki) powstal pierwszy cywilny ABS, mamy 2009, 37 lat pozniej
    > np. kolega fv uwaza, ze bez ABS sie nie da jezdzic i hamowac ;)

    No widac wychowal sie w epoce, w ktorej niemanie ABSu bylo punktowane
    ujemnie w testach kolorowych gazetek motoryzacyjnych. ;)

    > To tylko 37 lat, Zbigi masz lat teraz ile? 42?

    Wal sie na cyce lafiryndo! Caly czas 3 z przodu :P
    Co nie zmienia postaci rzeczy, ize za 30 lat Sikorka bedzie uruchamiana
    raz do roku na pol godziny - na tyle wystarczy benzyny kupowanej na
    recepte w aptece w 100ml buteleczkach ;)

  • 178. Data: 2009-10-17 07:23:21
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > Akademia Sztu Pieknych ? A co ona ma do tego ?

    A wuj wie - chwytny skrocik (czy tez akronim) ma ;)

    > Taki ficzer to sie chyba ESP nazywa jednak :)

    Mnie nie interere jak to zwia (dlatego opisalem, o co mnie sie
    rozchodzi) - slyszalem, ze dzwonia, ale nie wiem, w ktorym kosciele ;)

  • 179. Data: 2009-10-17 08:33:53
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Jasio pisze:

    > To też w tym następcy VFR i XX jest zaprojektowane - poduszeczka i
    > strefy zgniotu nawet.
    > Grzebnij w archiwum, pisałem jako nius.
    To ja wiem, to byla ,ten no, ironia ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 180. Data: 2009-10-17 08:40:20
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    zbigi pisze:

    > No kurde Jasio sie wstrzelil z tym niusem odnosnie nowego GTRa. Jednak
    > opisane rozwiazania sugeruja IMO wlasnie trudnosc w "okablowaniu"
    > opisywanego przez mnie rozwiazania.
    Magistrala CAN i po sprawie.

> [...]
    > nie. W sensie - w jakiej sytuacji pewny siebie uzytkownik tego motocykla
    > moze sie niemile zdziwic. A nastepnie podac do sadu fabryke ;))
    Ja rozumiem ten wyscig, ma byc "latwiej" tylko, ze to latwiej w pewnym
    momencie zabije cala przyjemnosc z jazdy motocyklem. Ale z drugiej
    strony patrzac jak "przypadkowi" ludzie fascynuja sie motocyklami na
    chwile to dla nich beda te wszystkie ficzery bo beda wtedy mogli
    objechac tych ktorzy jezdza tylko w oparciu o wlasne umiejetnosci.
    IMO te wszystkie kagance elektroniczne "nie przewiduja" wszystkich
    mozliwych sytuacji ktore moga sie wydarzyc na drodze (lub poza nia ;) )

    > No widac wychowal sie w epoce, w ktorej niemanie ABSu bylo punktowane
    > ujemnie w testach kolorowych gazetek motoryzacyjnych. ;)
    Zeby bylo jasne, ja uwazam, ze ABS jest jak najbardziej ok wynalazkiem,
    ale nie koniecznym w motocyklu.

    > Wal sie na cyce lafiryndo! Caly czas 3 z przodu :P
    Zbigi nie mozesz miec 3 z przodu od 12 lat.... :P

    > Co nie zmienia postaci rzeczy, ize za 30 lat Sikorka bedzie uruchamiana
    > raz do roku na pol godziny - na tyle wystarczy benzyny kupowanej na
    > recepte w aptece w 100ml buteleczkach ;)
    Wypluj to slowo, sypnij sol przez lewe ramie. Peak oil blisko, oby nie
    za blisko.

    --
    pozdr
    Rogal