  • 31. Data: 2020-05-18 22:31:08
    Temat: Re: Przykladna kara dla kapelusznika ;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2020 o 08:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak zareaguje automat gdy przy 100 km/h wrzucić mu z D na 1 ?

    Sądzę, że nijak. U mnie nie da się przerzucić. Z D tylko na manual na
    tym biegu co idzie i dalej redukcja. Mam wrażenie że nie da się
    zredukować do biegu poza zakresem obrotów silnika.

    Natomiast da się wrzucić P jadąc 10km/h i efekt jest piorunujący - ale
    skrzynia przeżyła;)

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-05-19 12:01:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oni się jakoś sczepili zderzakami?

    -----

  • 33. Data: 2020-05-19 12:02:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie w każdym ;-)

    -----

  • 34. Data: 2020-05-21 11:35:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:r9ulrn$1nkv$1@gioia.aioe.org>
    user Poldek pisze tak:

    > Tak, zgadzam się, że bardziej opłacalne byłoby nie kręcenie
    > kierownicą przez kierującego Fokusem, tylko hamulec, a jeśli nie
    > starczy, to przywalić skodzierzowi w dupę.

    Mam odruch uniku w prawo i muszę go zwalczyć bo po prawej może być pas
    do prawoskrętu lub nadjechać zaciekły pedałowiec.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 35. Data: 2020-05-22 18:47:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-05-17 21:14, Poldek wrote:

    > Często tak bywa, że jedno z drugim się nakłada.
    > Jeśli chodzi o kulturę, to rzuca się w oczy wtranżalanie się samochodami
    > na trawniki, podjeżdżanie jak najbliżej pod drzwi bloku, sklepu,
    > najchętniej by wjechał 4 kołami do środka,

    No i co w tym złego?

    > stanie w miejscu z włączonym
    > silnikiem i pierdzenie bliźnim podczas gdy kierowca palcuje po smartfonie.

    Niekoniecznie widzą taki problem.