  • 1. Data: 2009-02-14 13:38:26
    Temat: Przyklejony radiator - dobry sposób na odklejenie?
    Od: Teo <t...@i...pl>

    Witam.

    Jaki jest dobry sposób na odklejenie radiatora z mostka północnego, bez
    uszkodzenia płyty i samego NB?

  • 2. Data: 2009-02-14 18:39:25
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 14:38:26 +0100, Teo napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Jaki jest dobry sposób na odklejenie radiatora z mostka północnego, bez
    > uszkodzenia płyty i samego NB?

    Zdemontować płytę, wsadzić do zamrażalnika na 30 - 40 min., delikatnie
    pociągnąć. Płyty nie uruchamiać dopóki nie odtaje.

  • 3. Data: 2009-02-14 18:48:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:gn734u$2u5$...@i...gazeta.pl...
    > Zdemontować płytę, wsadzić do zamrażalnika na 30 - 40 min., delikatnie
    > pociągnąć. Płyty nie uruchamiać dopóki nie odtaje.

    Jak nawet nie odczeka, to ma wielkie szanse, że płyta główna się nie uszkodzi.

  • 4. Data: 2009-02-15 16:00:19
    Od: Teo <t...@i...pl>

    Leszek K. wrote:

    > Zdemontować płytę, wsadzić do zamrażalnika na 30 - 40 min., delikatnie
    > pociągnąć. Płyty nie uruchamiać dopóki nie odtaje.

    Może coś bez zamrażarki? - problemy techniczne...

  • 5. Data: 2009-02-15 22:43:37
    Od: Michał Lorenc <p...@...siga.invalid>

    Cześć, "Leszek K." <l...@n...pl>. Masz klej? To
    cześć.

    > Zdemontować płytę, wsadzić do zamrażalnika na 30 - 40 min.,
    > delikatnie pociągnąć. Płyty nie uruchamiać dopóki nie odtaje.

    A ja mam pytanie, jak przykleić radiator do grafiki?
    Leży mi gdzieś w szafie radeon 8500 bez dziur na śrubki.

    --
    Tu ktoś powiedzieć mógłby "co za pech"
    Lecz jaka piękna tragedia, no jaka piękna tragedia

  • 6. Data: 2009-02-16 01:19:57
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 15.2.2009, Michał Lorenc napisał(a):

    > A ja mam pytanie, jak przykleić radiator do grafiki?
    > Leży mi gdzieś w szafie radeon 8500 bez dziur na śrubki.

    No to wywiercić. ;D
    Są specjalne taśmy klejące, dwustronne, termoprzewodzące.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 7. Data: 2009-02-16 08:21:59
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2009-02-15 17:00, Teo pisze:

    > Może coś bez zamrażarki? - problemy techniczne...
    Na ciepło. Podgrzej suszarką i delikatnie(!!!) pokręć.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,

  • 8. Data: 2009-02-16 17:30:27
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 01:19:57 +0000, Michal Lukasik napisał(a):

    > No to wywiercić. ;D
    > Są specjalne taśmy klejące, dwustronne, termoprzewodzące.

    Ale trzeba sprawdzić, czy taśma się nadaje do grafiki. Np. Akasa się nie
    nadaje.

    --
    GLaF

  • 9. Data: 2009-02-17 01:13:16
    Od: Michał Lorenc <p...@...siga.invalid>

    Cześć, GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>. Masz klej? To cześć.

    > Ale trzeba sprawdzić, czy taśma się nadaje do grafiki. Np. Akasa się nie
    > nadaje.

    Nie klei, czy nie termoprzewodzi?

  • 10. Data: 2009-02-17 14:18:07
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 01:13:16 +0000 (UTC), Michał Lorenc napisał(a):

    > Nie klei, czy nie termoprzewodzi?

    Raczej za słabo termoprzewodzi. Cytat ze strony producenta:
    Note: Provides semi-permanent bonding, not design for quick removal, not
    recommended for CPU / GPU usage.

    --
    GLaF