  • 1. Data: 2009-02-13 20:55:57
    Temat: UPS-napięcie baterii
    Od: w...@p...onet.pl

    Witam,
    czy napięcie baterii UPS'a jest stałe czy zmienne? Jezeli jest
    napisana wartośc 12V 7.0 Ah to czy jest to napięcie stałe czy zmienne?
    dzięki za wszelkie info

  • 2. Data: 2009-02-13 21:04:44
    Temat: Re: UPS-napięcie baterii
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    Witam,
    czy napięcie baterii UPS'a jest stałe czy zmienne? Jezeli jest
    napisana wartośc 12V 7.0 Ah to czy jest to napięcie stałe czy zmienne?
    dzięki za wszelkie info

    Bateria ma napiecie zmienne w czasie... pod wpływem ładowania i rozładowania
    12V to napiecie (może być stałe i przemienne)
    7Ah to pojemność baterii.

    Bateria ma zawsze plus i minus
    więc podaje napięcie stałe a nie przemienne

    Nie ma baterii dajacej napiecie przemienne

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2009-02-13 21:14:29
    Od: w...@p...onet.pl

    On 13 Lut, 22:04, "Irokez" <h...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Bateria ma zawsze plus i minus
    > więc podaje napięcie stałe a nie przemienne
    >
    > Nie ma baterii dajacej napiecie przemienne

    Czyli chcąc zmierzyć napięcie baterii powinienem miernik ustawic na
    napięcie stałe, tak?

  • 4. Data: 2009-02-13 21:22:00
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 13.02.2009 21:55, w...@p...onet.pl pisze:
    > czy napięcie baterii UPS'a jest stałe czy zmienne? Jezeli jest

    W jakim sensie "stałe czy zmienne"?

    Bo jeżeli chodzi Ci o DC i AC, to czy widziałeś jakąkolwiek
    baterię mającą na wyjściu AC? ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-02-13 21:23:42
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Czyli chcąc zmierzyć napięcie baterii powinienem miernik ustawic na
    > napięcie stałe, tak?

    Tak, ale jeśli liczysz, że w ten sposób zmierzysz stopień naładowania
    baterii to raczej nic z tego.

  • 6. Data: 2009-02-14 12:55:04
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    > Bateria ma napiecie zmienne w czasie... pod wpływem ładowania i
    > rozładowania
    > 12V to napiecie (może być stałe i przemienne)

    przemienne nie może być, może być co najwyżej zmieniać (od 13,x do 0 V )

  • 7. Data: 2009-02-14 13:56:53
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Piter" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > przemienne nie może być, może być co najwyżej zmieniać (od 13,x do 0 V )

    Chodziło mi o sam zapis, a że to bateria charakteryzuje sie dodatkowo to juz
    ponizej dopisałem.

    --
    Irokez