  • 1. Data: 2020-09-09 09:52:54
    Temat: Psychiczny ADC
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    https://pl.aliexpress.com/item/1000004539567.html?sp
    m=a2g17.12010615.8148356.8.35ae1afdOMsk13

    "Serial 14-Bit, 3.5 Msps pobierania próbek ADC z *choroby afektywnej
    dwubiegunowej* wejścia"

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2020-09-09 10:10:40
    Temat: Re: Psychiczny ADC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    https://pl.aliexpress.com/item/1000004539567.html?sp
    m=a2g17.12010615.8148356.8.35ae1afdOMsk13
    >"Serial 14-Bit, 3.5 Msps pobierania próbek ADC z *choroby afektywnej
    >dwubiegunowej* wejścia"

    Automatyczny tlumacz.
    Okropny - co chwila sie myli.
    Wole po angielsku, a oni tak bardzo chca mi zrobic dobrze, i przy
    kazdej okazji przestawiaja na polski.

    J.

  • 3. Data: 2020-09-09 10:15:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, September 9, 2020, 10:10:40 AM, you wrote:

> [...]
    > Automatyczny tlumacz.
    > Okropny - co chwila sie myli.
    > Wole po angielsku, a oni tak bardzo chca mi zrobic dobrze, i przy

    I to pomimo użycia przycisku ,,Ratować" ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2020-09-09 10:50:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    m=a2g17.12010615.8148356.8.35ae1afdOMsk13
    >"Serial 14-Bit, 3.5 Msps pobierania próbek ADC z *choroby afektywnej

    A tak swoja droga - gdzie LT/AD robi te uklady, ze w Chinach najtaniej
    ?

    Bo zakladam, ze najtaniej ?

    J.

  • 5. Data: 2020-09-09 11:05:22
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Automatyczny tlumacz.
    > Okropny - co chwila sie myli.

    To jest dramat, że oni takie niedopracowane g... wypuścili na produkcję.

    --
    - Mamusiu, jezdem w ciąży.
    - Bój się Boga! Dwa miesiące przed maturą, a ty mówisz "jezdem" ?

  • 6. Data: 2020-09-09 11:08:08
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > "Serial 14-Bit, 3.5 Msps pobierania próbek ADC z *choroby afektywnej
    > dwubiegunowej* wejścia"

    Zakładam, że bipolar input.

    --
    Biegnie pies przez pustynie, widzi drzewo i mówi:
    - Jeśli to znowu fatamorgana to mi pęcherz pęknie!

  • 7. Data: 2020-09-09 12:33:50
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > A tak swoja droga - gdzie LT/AD robi te uklady, ze w Chinach najtaniej ?
    >
    > Bo zakladam, ze najtaniej ?

    Nie mam pojęcia, jak gość to robi, ale jest sprawdzony. Zdarzało mi się
    kupowac od niego i z Mousera, celem porównania. W żadnym przypadku nie
    odnotowałem różnic. W tym egzotykę typu LTC6655 w obudowie ceramicznej
    -- tego by się nie opłacało podrabiać.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2020-09-10 18:54:50
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Queequeg wrote:

    > Zakładam, że bipolar input.

    Ano. Ale ten już jest psychiczny pełną gębą:

    https://www.analog.com/media/en/technical-documentat
    ion/data-sheets/238024fa.pdf

    Co tu dużo mówić, chciałbym musieć go potrzebować...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 9. Data: 2020-09-10 21:05:27
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 10.09.2020 o 18:54, Piotr Wyderski pisze:
    [...]
    > Ano. Ale ten już jest psychiczny pełną gębą:
    >
    > https://www.analog.com/media/en/technical-documentat
    ion/data-sheets/238024fa.pdf

    > Co tu dużo mówić, chciałbym musieć go potrzebować...

    A ja chciałbym umieć zrobić do niego analogówkę...

    P.P.

  • 10. Data: 2020-09-11 00:01:34
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Paweł Pawłowicz wrote:

    > A ja chciałbym umieć zrobić do niego analogówkę...

    "Nikt nie wie, więc nie musisz się obawiać, że ktoś zapyta". ;)

    W dokumentacji jest taka sekcja:

    "DC Accuracy

    Many driver circuits presented in this data sheet em-phasize AC
    performance (Distortion and Signal to Noise Ratio), and the amplifiers
    are chosen accordingly. The very low level of distortion is a
    direct consequence of the excellent INL of the LTC2380-24, and this
    property can be exploited in DC applications as well. Note that while
    the LTC6362 and LT6203 are characterized by excellent AC specifications,
    their DC specifications do not match those of the LTC2380-24."

    Potem jest długie bla, bla, bla, zakończone brakiem wskazówki, jak to
    osiągnąć. Skoro samo LTC ze swoim stadkiem absolwentów Hogwartu nie wie,
    jak ujarzmić potwora, którego samo stworzyło, to jesteśmy w dobrym
    towarzystwie. :-)

    Aber, aber... Widziałeś OPA189? 400nV offsetu we wzmacniaczu, który nie
    jest chopampem, 14MHz GBW i cenie poniżej trzech dolców to jakiś cud na
    działkach.

    Pozdrawiam, Piotr