  • 1. Data: 2020-09-05 11:19:37
    Temat: co to za układ scalony
    Od: jacek <j...@w...pl>

    Potrzebuje pomocy w znalezieniu co to za układ
    na obudowie pisze DK-2 RJ110
    nie mogę go namierzyć.
    Układ ten jest w wyłączniku wkrętarki
    i steruje mosfetem.
    Nie jest to NE555.

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/1fc75b711fe7f445
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/9efbdcea4150dbed

  • 2. Data: 2020-09-06 14:46:09
    Temat: Re: co to za układ scalony
    Od: Stan <k...@w...pl>

    W dniu 05.09.2020 o 11:19, jacek pisze:
    > Potrzebuje pomocy w znalezieniu co to za układ
    > na obudowie pisze DK-2  RJ110
    > nie mogę go namierzyć.
    > Układ ten jest w wyłączniku wkrętarki
    > i steruje mosfetem.
    > Nie jest to NE555.

    prawdopodobnie scalak produkowany wyłącznie na zamówienie producenta
    wkrętarki. W jakiej wkrętarce (firma, model) to siedzi?
    Stan

  • 3. Data: 2020-09-06 16:46:31
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2020-09-06 o 14:46, Stan pisze:

    > prawdopodobnie scalak produkowany wyłącznie na zamówienie producenta
    > wkrętarki. W jakiej wkrętarce (firma, model) to siedzi?
    > Stan

    Na obudowie tego wyłącznika JINDING EA-25/Z1
    DC 36V 25A 5E4 jest to w wkrętarce do kół
    firmy VANDER - Polska firma wyłącznik już nie.
    Już kupiłem nowy, chciałem ten naprawić,
    nie zawsze po włączeniu startuje PWM i tak pali mosfeta.
    Zamiast na wyjściu ma być sygnał PWM to jest okoła 2,6 v.

  • 4. Data: 2020-09-06 21:46:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-09-06 o 16:46, jacek pisze:

> [...]
    > nie zawsze po włączeniu startuje PWM i tak pali mosfeta.
    > Zamiast na wyjściu ma być sygnał PWM to jest okoła 2,6 v.

    Może to SG6841 skoro steruje mosfetem?
    jest tego trochę w DIP8 np. UC3843BN, OB2269AP
    ogólnie szukaj sterownik PWM.

  • 5. Data: 2020-09-06 21:59:55
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-09-06 o 21:46, t-1 pisze:

    > Może to SG6841 skoro steruje mosfetem?
    > jest tego trochę w DIP8 np. UC3843BN, OB2269AP
    > ogólnie szukaj sterownik PWM.

    oczywiście "układ scalony PWM"

  • 6. Data: 2020-09-08 11:59:10
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 06.09.2020 o 16:46, jacek pisze:
> [...]
    > nie zawsze po włączeniu startuje PWM i tak pali mosfeta.
    > Zamiast na wyjściu ma być sygnał PWM to jest okoła 2,6 v.

    Skoro "nie zawsze" to może to nie wina scalaka tylko wytartych styków
    przełącznika?
    Zasilanie jest zapewne na 1-8,
    5,6,7 ?
    4 wyjście?
    Reszta to zwykła "potencjometr" między 2 a 3.
    Próbowałeś uruchomić samą tę płytkę "na stole"?
    Teoretycznie ta konstrukcja powinna być niewrażliwa na uszkodzenie
    przełącznika...

    --
    AWa.