  • 1. Data: 2022-01-04 18:06:27
    Temat: Pytanie do akustyków, radiowców itp.
    Od: Marek <f...@f...com>

    Poniżej link do kopii ze streamu  audycji radiowej. Na początku gdy
    jest cicho słychać w tle cicho z wyprzedzeniem zapowiedź "teatr ...".
    Skąd to
    wczesne "echo"?

    http://31.182.124.137/bins/echo.mp3

    Mam pewne przypuszczenie, ale nie chcę sugerować i psuć zabawy...

    --
    Marek

  • 2. Data: 2022-01-04 18:17:05
    Temat: Re: Pytanie do akustyków, radiowców itp.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Jan 2022 18:06:27 +0100, Marek wrote:
> [...]
    > wczesne "echo"?
    >
    > http://31.182.124.137/bins/echo.mp3
    >
    > Mam pewne przypuszczenie, ale nie chcę sugerować i psuć zabawy...

    Przebicie z tasmy na rolce?

    Ale ale ... glowny glos tez taki nie calkiem naturalny ... jakis efekt
    pogłosowy ?

    J.

  • 3. Data: 2022-01-04 18:22:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>