  • 1. Data: 2022-01-05 07:38:56
    Temat: drukarka do tworzyw ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Chciałbym się wyposażyć w możliwość wykonywania bardziej profesjonalnych
    elewacji samoprzylepnych do urządzeń ( bez klawiatur membranowych na razie).

    Mam swoją "technologię", ale dobrze by było pójść dalej.
    Czyli - potrzebna mi drukarka (A4 max. A3 ) do druku na grubych foliach
    poliestrowych lub poliwęglanowych, które są stosowane w produkcji frontów.

    Wydaje mi się, że nadawałaby się drukarka pigmentowa - mam rację ?
    Czy też to musi być drukarka UV ?