  • 1. Data: 2011-03-14 20:55:44
    Temat: Pytanie o gniazda i wtyki podobne do Phoenix Contact
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Witam,

    W moim urządzeniu używam gniazd i wtyczek podobnych do tych produkcji
    Phoenix Contact.
    http://www.smdv.de/products/74757/200-m.jpg
    http://www.smdv.de/products/74764/100-m.jpg

    Wtyczki te są dla mnie dogodne. Można zdemontować urządzenie poprzez wyjęcie
    wtyczek, bez potrzeby odkręcania pojedynczych przewodów. Same wtyczki także
    są porządne i miłe w odbiorze dla oka.
    Moje urządzenie z wtyczkami wygląda tak:
    http://img193.imageshack.us/img193/507/p1070028j.jpg

    Jednak klient chciałby, aby urządzenie było w dwóch wariantach: montowane na
    szynie DIN oraz jako urządzenie panelowe. Obecnie urządzenie jest w wersji
    na szynę i wszystko jest w porządku. Jednak urządzenie panelowe powinno mieć
    wtyczki wsadzone "na odwrót", tak aby śrubki wystawały "do tyłu", a nie "do
    przodu" (jak w przypadku wersji na szynę). Niestety, ale wtyczki stosowane
    obecnie można włożyć tylko w jedną stronę. Czy możecie polecić jakieś
    rozwiązanie (np. jakieś wtyczki/gniazda, które można włożyć w dwie strony
    tj. śrubkami do przodu albo do tyłu)?
    A to podsumowanie graficzne tego, o co mi chodzi:
    http://img858.imageshack.us/img858/8262/urzadzenie.j
    pg

    Pozdrawiam,
    Robbo

  • 2. Data: 2011-03-14 21:30:36
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 14 Mar 2011 21:55:44 +0100, "Robbo" <y...@m...com> wrote:

    Zobacz coś takiego od Phoenixa:

    1883048 ZEC 1,5/ 2-ST-5,0 C2 R1,2

    Gniazdem jest płytka drukowana to jest wtyczka.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 3. Data: 2011-03-14 21:55:20
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Dziękuję za propozycję. Przy czym do tych gniazd musiałby być chyba
    dwustronny druk.
    Wydaje mi się jednak, że bez dwustronnego druku i tak się nie obędzie. Chyba
    zastosuję te wtyczki/gniazda co obecnie, tylko będą lutowane raz po jednej,
    a raz po drugiej stronie płytki, a sama płyta raz będzie na wyższych, a raz
    na niższych wspornikach. Nie podoba mi się to, ale chyba nic lepszego nie
    wymyślę.

    Pozdrawiam,
    Robbo