  • 1. Data: 2011-03-14 15:05:24
    Temat: LCD w Palmtopie.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Posiadam iPAQ 114, w ktorym problemem bylo wyswietlanie. Polegalo ono na
    tym, ze co druga linia (mniej wiecej) byla znieksztalcona.
    Zamowilem nowy panel, wymienilem i efekt teraz jest taki, ze wszystkie
    linie sa, ale obraz miga - migaja na przemiann kolejne linie.
    Objaw podobny jak sie nagrywa obraz z TV, gdzie widac, jak pasy przesuwaja
    sie z gory w dol, z tym ze w tym przypadku wyglada to jak falowanie
    kolejnych linii.
    Czyzby niepotrzebnie wymienilem matryce, czy tez trafila mi sie uszkodzona?

    Chetnie podam wiecej szczegolow.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-03-15 10:30:51
    Temat: Re: LCD w Palmtopie.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 16:05:24 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    > kolejnych linii.
    > Czyzby niepotrzebnie wymienilem matryce, czy tez trafila mi sie uszkodzona?

    Tak wyglada na starym LCD:

    http://www.youtube.com/watch?v=y56B5feqql4

    Tak po wymianie na nowy LCD:

    http://www.youtube.com/watch?v=mOr63KN8L4A

    Padla grafika?

  • 3. Data: 2011-03-16 10:06:54
    Od: AlexY <a...@i...-cut_this-.pl-alias-removed>

    Użytkownik Jacek napisał:
    > Dnia Mon, 14 Mar 2011 16:05:24 +0100, Jacek napisał(a):
    [..]
    > Tak wyglada na starym LCD:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=y56B5feqql4

    Wygląda na pęknięty, wyginając obudowę powinny znikać/pojawiać się
    kolejne linie lub całe obszary.

    > Tak po wymianie na nowy LCD:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=mOr63KN8L4A
    >
    > Padla grafika?

    Tu z kolei czuję że jest to podróbka, taki efekt widziałem na
    wyświetlaczu w którym był uszkodzony kondensator na jakimś napięciu.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html