  • 1. Data: 2011-03-14 12:07:36
    Temat: Gniazdo modularne RJ45
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Witam

    Proszę o pomoc o odszukaniu dystrybutora lub hurtowni, w której mógłbym
    zakupić większą ilość gniazd modularnych do druku RJ45 8p8c z ekranem w
    rozsądnej cenie.

    Z góry dziękuję
    Paweł

  • 2. Data: 2011-03-14 13:02:45
    Temat: Re: Gniazdo modularne RJ45
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-14 13:07, Paweł pisze:
> [...]
    >
    > Proszę o pomoc o odszukaniu dystrybutora lub hurtowni, w której mógłbym
    > zakupić większą ilość gniazd modularnych do druku RJ45 8p8c z ekranem w

    Chocby TME

  • 3. Data: 2011-03-14 13:31:30
    Od: Zbych <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Proszę o pomoc o odszukaniu dystrybutora lub hurtowni, w której mógłbym
    > zakupić większą ilość gniazd modularnych do druku RJ45 8p8c z ekranem w

    Zdefiniuj co to jest rozsądna cena.

    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/1720
    2

  • 4. Data: 2011-03-14 14:05:20
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    > Zdefiniuj co to jest rozsądna cena.

    Poniżej 1zł brutto za sztukę.

  • 5. Data: 2011-03-14 14:05:53
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    > Chocby TME

    Tak, wiem, tylko te ceny.

  • 6. Data: 2011-03-14 14:10:18
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-14 15:05, Paweł pisze:

    > Poniżej 1zł brutto za sztukę.

    A jaka ilosc potrzebna ?

  • 7. Data: 2011-03-14 14:22:45
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

  • 8. Data: 2011-03-14 14:36:05
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    > Poniżej 1zł brutto za sztukę.

    To zadzwoń do maritexu i poproś o indywidualną ofertę.

  • 9. Data: 2011-03-17 10:35:31
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Proszę o pomoc o odszukaniu dystrybutora lub hurtowni, w której mógłbym
    > zakupić większą ilość gniazd modularnych do druku RJ45 8p8c z ekranem w

    napisz do mnia mail to Ci pomoge mirek1221(małpeczka)wp(kropeczka)pl :)

  • 10. Data: 2011-03-21 19:27:15
    Od: "Henryk" <p...@g...com>

    > napisz do mnia mail to Ci pomoge mirek1221(małpeczka)wp(kropeczka)pl :)

    Napisałem 2 maile i nie dostałem odpowiedzi.
    Proszę o kontakt na pawelf25(małpa)gmail.com