  • 21. Data: 2020-10-09 07:33:31
    Temat: Re: Radio internetowe w samochodzie
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-10-2020 o 18:41, Maciek pisze:

    > Firmowe, wymiana to prucie połowy samochodu.

    Jakoś specjalnie wbudowane?
    Co to za auto i radio?

  • 22. Data: 2020-10-09 07:44:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-08 o 23:28, RadoslawF pisze:
    > szybciej i łatwiej ją wymienić na inna lepszą.

    Jeśli radio jest na androidzie to zmienia postać rzeczy.
    A tylko takie są godne rozważenia.

  • 23. Data: 2020-10-09 07:48:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-08 o 23:19, Pete pisze:
    > Ale rozmowy można prowadzić przez
    > telefon, bo dźwięk i tak na radio leci.

    No właśnie testowałem moje i dało się rozmawiać jak na każdych
    słuchawkach BT.
    Dźwięk na radio a mikrofon w telefonie.
    Telefon i tak w uchwycie.

  • 24. Data: 2020-10-09 10:13:47
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Rozwiązanie dla majsterkowicza, zrobić wejście audio.
    > Rozwiązanie dla bogatego, kupić nowe radio z tą i innymi
    > przydatnymi funkcjami. I te dwie metody polecam.
    > Rozwiązanie dla kombinatora, nadajniki radiowe, czy
    > nawet użycie wejścia dla kaset magnetofonowych.
    > Gorsza jakość dźwięku, ale można się pochwalić w jaki
    > skomplikowany sposób rozwiązałeś prosty problem.

    Włożenie nadajnika do gniazdka zapalniczki to faktycznie sprawa bardzo
    skomplikowana. Zdecydowanie bardziej, niż dorobienie wejscia audio.
    MSPANC

  • 25. Data: 2020-10-09 10:25:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-10-2020 o 10:13, Uncle Pete pisze:

    > Włożenie nadajnika do gniazdka zapalniczki to faktycznie sprawa bardzo
    > skomplikowana.

    Chyba trzeba jeszcze go jakoś skonfigurować, ładować, dorobić drugie
    gniazdko zapalniczki, bo pierwsze dawno zajęte, albo kupić rozdzielacz...
    Jednym słowem - druciarstwo i kombinatoryka zamiast porządnego rozwiązania.

  • 26. Data: 2020-10-09 13:49:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ty jeszcze nie masz rozdzielacza? ;-)

  • 27. Data: 2020-10-09 13:51:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-09 o 10:25, Cavallino pisze:
    > jakoś skonfigurować

    Moja apka podaje również volty akumulatora i ma alarm?
    Gdybym jej posłuchał to nie musiałabym wzywać asistanca jak mi zdechł
    alternator ;-)

  • 28. Data: 2020-10-09 13:53:15
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/10/2020 12:51, _Master_ wrote:

    > Moja apka podaje również volty akumulatora i ma alarm?
    > Gdybym jej posłuchał to nie musiałabym wzywać asistanca jak mi zdechł
    > alternator ;-)

    jakbys mial sprawna kontrolke ladowania to bys wiedzial bez tego.

  • 29. Data: 2020-10-09 16:05:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-09 o 13:53, K pisze:
    > jakbys mial sprawna kontrolke ladowania to bys wiedzial bez tego.

    BEZDERURA. ;-)
    Kontrolki na początku nie pokazywały NIC.
    W poprzednim samochodzie świeciła (YarisI) się kontrolka całkiem od czapy.
    Dopiero jak pusty akumulator to kontrolki gasną :-)

    Skuteczny jest za to mój nos. I w jednym i w drugim padzie alternatora
    poczułem inny niż zawsze zapach

    Także ten... Teoria teorią a praktyka praktyką ;-)

  • 30. Data: 2020-10-09 16:38:07
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/10/2020 15:05, _Master_ wrote:

> [...]
    > poczułem inny niż zawsze zapach
    >
    > Także ten... Teoria teorią a praktyka praktyką ;-)

    W Vectrze B alternator lekko gwizdal, jak przestawal gwizdac to bylo
    wiadomo, ze zaraz sie wlaczy kontrolka ladowania.