  • 11. Data: 2010-02-21 11:41:38
    Temat: Re: Radiowe komunikaty drogowe - nowa funkcjonalno °ć ?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ale to nie powinno zmienic programu ?

    Jak to _nie powinno_? Przeciez to wlasnie po to jest, zeby zmienialo.

    Oczywiscie moze dzialac tylko wtedy, gdy jeden nadawca nadaje na kilku
    programach - tak jak tu: pr1 i pr3, oba 'panstwowe'. Z Zetki na RMF
    nie przelaczy...

    MJ

  • 12. Data: 2010-02-21 11:58:30
    Temat: Re: Radiowe komunikaty drogowe - nowa funkcjonalność ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Już dosyć dawno (ponad rok temu) pojawiały mi się takie akcje ale bardzo
    > sporadycznie. Nawet mi CD na chwilę przestawał grać aby wysłuchać
    > jakiegośtam komunikatu.
    > Pozatym użyteczność tych informacji była znikoma - zawsze dotyczyła
    > zupełnie innego niż ten w którym podróżowałem rejonu Polski.

    A REG włączone było?

  • 13. Data: 2010-02-21 11:58:59
    Temat: Re: Radiowe komunikaty drogowe - nowa funkcjonalno °? ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Oczywiscie moze dzialac tylko wtedy, gdy jeden nadawca nadaje na kilku
    > programach - tak jak tu: pr1 i pr3, oba 'panstwowe'. Z Zetki na RMF
    > nie przelaczy...

    A szkoda.

  • 14. Data: 2010-02-21 12:04:29
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Bartek pisze:

    > ale gdzie, w jakim radiu, w fordzie?

    Nie w fordzie, w firmowym w Xantii. W czasie trwania komunikatu
    sterowanie na kierownicy jest nieaktywne - innego nie sprawdzalem, bo
    moze ze 2 razy mi sie to pojawilo.

    --
    venioo
    Xiężna X2 1,9TD Kombi Magma-Rot -PMS

  • 15. Data: 2010-02-21 14:17:21
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Dosyć niespodziewanie PR3, przełączył się dzisiaj
    > na PR1 na Radio Kierowców,
    > po czym wrócił z powrotem na PR3.
    >
    > Zauważyliście coś takiego ?

    W radiu ustawionym na "trójkę" pokazuje mi się od niedawna ikonka "EON"
    To musi miec związek z komunikatami nadawanymi na innych stacjach

    Paweł

  • 16. Data: 2010-02-21 17:14:36
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > Pozatym użyteczność tych informacji była znikoma - zawsze dotyczyła
    > zupełnie innego niż ten w którym podróżowałem rejonu Polski.

    Z łezką w oku wspominam czasy (10 lat temu?), gdy RMF FM nadawał informacje
    lokalne o stanie dróg. Mój stary Blaupunkt miał pamięć TMC i nagrywał te
    komunikaty. Mogło albo przełaczać z CD na odsłuch albo nie przełaczało ale
    informowało że jest nowy komunikat. Naciskałem guziczek i odsłuchiwałem.
    Chyba 3-4 komunikaty był w stanie zapamietac. Potem komuś się to nie
    spodobało i diabli wzieli lokalne komunikaty. W zamian było... nic. Funkcja
    w Blaupunkcie stała sie bezuzyteczna.
    Teraz mam radyjko Alpine i przełacza się z Cd/MP3 na informacje, po czym
    wraca spowrotem jak się skończą. Informacje lokalne? nie istnieją, chybba że
    słucham lokalnego radia.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2010-02-21 17:23:58
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    PaweL wrote:

    > W radiu ustawionym na "trójkę" pokazuje mi się od niedawna ikonka
    > "EON" To musi miec związek z komunikatami nadawanymi na innych
    > stacjach
    > Paweł

    Jak najbardziej ma:
    http://radiopolska.terramail.pl/rds/eon.html

    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 18. Data: 2010-02-21 17:45:16
    Temat: Re: Radiowe komunikaty drogowe - nowa funkcjonalno °c' ?
    Od: "Maciek \"Sołtys\"" <s...@o...pl>

    > Oczywiscie moze dzialac tylko wtedy, gdy jeden nadawca nadaje na kilku
    > programach - tak jak tu: pr1 i pr3, oba 'panstwowe'. Z Zetki na RMF
    > nie przelaczy...
    >
    > MJ

    Zmieni...
    Z Esca Rock na jakieś katowickie na śląsku zmieniło.
    W moim przynajmniej (ALPINE)

    --
    Maciek "Sołtys"
    Kraków

  • 19. Data: 2010-02-21 18:35:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-21 12:04, venioo pisze:

    > Nie w fordzie, w firmowym w Xantii. W czasie trwania komunikatu
    > sterowanie na kierownicy jest nieaktywne - innego nie sprawdzalem, bo
    > moze ze 2 razy mi sie to pojawilo.

    1. NORMALNE

    2. Da się wyłączyć. Proponuję zapoznać się z czymś co
    potraktowałeś jako śmiecia ;) , z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI.

    6008

  • 20. Data: 2010-02-21 20:28:53
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Owszem RDS działa...

    RDS to raczej nie od komunikatów drogowych ;-)

    Pzdr

    JKK