  • 1. Data: 2010-02-20 21:55:57
    Temat: woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Pomocy!~
    Co zrobić ? ze zgroza zobaczyłem dzisiaj ,że pod dywanikiem ( mimo gumowej
    wycieraczki) mam wode w samochodzie, jak to usunąć? zardzwieje mi to
    wszystko, mrozy się skończyły i mam wodę. Macie jakiś pomysł? garażu
    niestety nie mam?

    Krasnal
    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 2. Data: 2010-02-20 22:00:28
    Temat: Re: woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
    Od: "peter" <a...@F...pl>

> [...]
    > wycieraczki) mam wode w samochodzie, jak to usunąć? zardzwieje mi to
    > wszystko, mrozy się skończyły i mam wodę. Macie jakiś pomysł? garażu

    moze odwrocic auto "do gory nogami" ew jak nie masz szyberdachu to na bok.
    moze DoQ bedzie wiedzial? albo maslag. to fachowcy w kazdej dziedzinie.

  • 3. Data: 2010-02-20 22:03:12
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    peter pisze:

    > moze odwrocic auto "do gory nogami" ew jak nie masz szyberdachu to na bok.
    > moze DoQ bedzie wiedzial? albo maslag. to fachowcy w kazdej dziedzinie.

    A dlaczego ja zostalem pominiety?, he?
    Prosze natychmiast uzupelnic liste.

    MarcinJM

  • 4. Data: 2010-02-20 22:04:59
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Krasnal pisze:
> [...]
    > gumowej wycieraczki) mam wode w samochodzie, jak to usunąć? zardzwieje
    > mi to wszystko, mrozy się skończyły i mam wodę. Macie jakiś pomysł?

    Wywalic to gumowe gowno spod nog, jezdzic z wlaczonym nawiewem na nogi.
    Za jakis czas wyschnie. Gumowa wycieraczka skutecznie uniemozliwia
    wysychanie wody z wykladziny podlogi.

    MarcinJM

  • 5. Data: 2010-02-20 22:05:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Krasnal wrote:
> [...]
    > gumowej wycieraczki) mam wode w samochodzie, jak to usunąć? zardzwieje
    > mi to wszystko, mrozy się skończyły i mam wodę. Macie jakiś pomysł?

    a) Odkurzacz ssąsy wodę (kiedys - 4 lata temu - były w Carrefour za 20zl
    (!) takie okrągłe duże z normalną rurą, ssą wodę aż miło).

    b) Duuużo ręczników papierowych zmienianych co 2-3 godziny.

  • 6. Data: 2010-02-20 22:11:14
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > A dlaczego ja zostalem pominiety?, he?
    > Prosze natychmiast uzupelnic liste.

    bo ty jestes zajety toczeniem kola zamachowego.

  • 7. Data: 2010-02-20 22:14:33
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    peter pisze:

    > bo ty jestes zajety toczeniem kola zamachowego.

    Idz juz sobie. Sio.

    MarcinJM

  • 8. Data: 2010-02-20 22:25:29
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    http://www.13k.pl/-/sugestia.php

  • 9. Data: 2010-02-20 22:51:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krasnal wrote:

    > Pomocy!~
    > Co zrobić ? ze zgroza zobaczyłem dzisiaj ,że pod dywanikiem ( mimo
    > gumowej wycieraczki) mam wode w samochodzie, jak to usunąć?

    Wylizać lub wyssać. Jeśli nie chcesz sam, to możesz użyć mrówkojada albo
    innego słonia.

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-02-20 22:53:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    peter wrote:

    > moze odwrocic auto "do gory nogami" ew jak nie masz szyberdachu to na
    > bok. moze DoQ bedzie wiedzial? albo maslag. to fachowcy w kazdej
    > dziedzinie.

    Jeśli to kombi lub liftback można też spróbować postawić je dęba.

    --
    cokolwiek