  • 1. Data: 2010-02-20 15:24:00
    Temat: czym konserwować/czyścić skore / alcantare?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    czym konserwujecie tapicerke - laczona skora z alcantara?
    cos co czysci/konserwuje, i kosztuje wmiare normalne pieniadze?:)

    co polecacie, jak tego skutcznie uzyc itp?

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 2. Data: 2010-02-20 16:38:48
    Temat: Re: czym konserwować/czyścić skore / alcantare?
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    http://lederzentrum.pl/

  • 3. Data: 2010-02-20 17:11:25
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-20 15:24, Bartek pisze:

    > czym konserwujecie tapicerke - laczona skora z alcantara?
    > cos co czysci/konserwuje, i kosztuje wmiare normalne pieniadze?:)
    >
    > co polecacie, jak tego skutcznie uzyc itp?

    Tylko i wyłącznie oliwa z oliwek.
    Polecam, efekt piorunująco-zaskakujący...

  • 4. Data: 2010-02-20 21:08:15
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Tylko i wyłącznie oliwa z oliwek.
    > Polecam, efekt piorunująco-zaskakujący...

    a po czasie nie robi sie to maziste i klejace? powaznie pytam bo podobnie
    wyglada po jakism czasie butelka po oliwie z oliwek :)
    Ja co konserwacji i czyszczenia skory uzywam chusteczek takich do pupci
    niemowlaka z reala za pare zl :-) czysci dosc dobrze, konserwuje znakomicie
    :-)

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 5. Data: 2010-02-21 01:35:22
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-20 21:08, ..:maniek:.. pisze:

    > a po czasie nie robi sie to maziste i klejace? powaznie pytam bo podobnie
    > wyglada po jakism czasie butelka po oliwie z oliwek :)

    Nie. Jest to jedyny i najskuteczniejszy sposób na konserwowanie skóry.
    Naturalna oliwa z oliwek. Wszystkie preparaty konserwujące są na bazie
    oliwy (te lepsze) albo silikonu syntetycznego (te gorsze).
    Kobiety używają oliwy z oliwek do konserwowania paznokci, wlewają do
    miseczki (podgrzewają olej) i maczają na ileś czasu paznokcie w tym,
    ponoć znakomicie wpływa na płytkę paznokcia. Oliwa ma wiele różnych
    zastosowań. Niektórzy czyszczą i konserwują skórę oliwką dla dzieci
    johnson&johnson ale lepiej jest użyć naturalnej oliwy z oliwek.

  • 6. Data: 2010-02-21 02:18:42
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Uzytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > http://lederzentrum.pl/

    fajne porady, ale same srodki dosc drogie. nie mowie nie, ale alternatywe
    chetnie przyjme.

    cos co jest opisane jako ewidentnie do czyszczenia alcantary to np ten
    sonax:
    http://www.agloprima.com.pl/sklepnowy/index.php?prod
    ucts=product&prod_id=73

    pierwszy wynik z googla, sa tez na alledrogo.

    mozna zaryzykowac.

  • 7. Data: 2010-02-21 02:20:04
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko i wyłącznie oliwa z oliwek.
    > Polecam, efekt piorunująco-zaskakujący...

    serio piszesz?:)
    ale jak, jak tego uzyc? rozumiem ze to do elementow licowych, czy tam
    gladkiej skory. do alcantary raczej niebardzo;)

  • 8. Data: 2010-02-21 02:21:53
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja co konserwacji i czyszczenia skory uzywam chusteczek takich do pupci
    > niemowlaka z reala za pare zl :-) czysci dosc dobrze, konserwuje

    o! rewelacja;) jakies konkretne nazwy pamietasz? bo w naszych czasach pewnie
    tych do pupci niemowlaka jest pincet, nieznam sie, moze sa z roznym
    skladem?:)

  • 9. Data: 2010-02-21 09:14:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bartek wrote:

    > czym konserwujecie tapicerke - laczona skora z alcantara? cos co
    > czysci/konserwuje, i kosztuje wmiare normalne pieniadze?:)
    >
    > co polecacie,

    Mocz nietoperza zebrany w jaskini podczas pełni księżyca...

    > jak tego skutcznie uzyc itp?

    Wsmarować...

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-02-21 12:20:30
    Temat: Re: czym konserwowaa/czy?cia skore / alcantare?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Mocz nietoperza zebrany w jaskini podczas pełni księżyca...

    to może działać, ale ne trzeba posypywać mokrą trawą?
    wybierzesz sie zemną na zbiory w najblizszym casie, bo widzę że raczej wiesz
    oco chodzi?:)