eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika. › Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    From: _Master_ <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację
    ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Date: Sun, 29 Oct 2023 14:54:55 +0100

    > Widzę tylko dobre strony tej technologii, złe umniejszam i odwracam
    > wzrok uznając, że to cena rozwoju.

    Ja dostrzegam ogromne koszty wytworzenia pojazdu i problemy z
    wydolnością sieci energetycznej.

    Jeśli prawdą jest tak zły stan powietrza i ocieplenie będzie nas ZABIJAĆ
    to nie możemy czekać aż Kowalski poradzi sobie z "ceną rozwoju"
    Trzeba działać tu i teraz.

    Przy spalaniu wodoru unikamy produkcji niepotrzebnych aut a wodór i tak
    trzeba będzie pozyskiwać czy do ogniw paliwowych czy do SPALANIA.

    Elektryki to ślepa uliczka z której się będziemy śmiać taka samo jak z
    "JAKOŚCI" CD. Ani jakość ani wygoda.

    Jest jeszcze druga ewentualność że elektryki to tylko marketing
    wycierający sobie gębę ekologią

    Fuzja termojądrowa to pod względem technologi kosmiczna BREDNIA ale
    jednak ludzie próbują ją udoskonalać