eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika. › Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
  • Data: 2023-10-30 20:05:29
    Temat: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-10-30 o 19:54, J.F pisze:
    > Poza tym zanim powstanie cała infrastruktura wodorowa, to spokojnie
    > zdążymy sobie wymienic stare spaliniaki na nowe ...

    i myślisz że podwoimy czy potroimy zdolności elektrycznych sieci
    przesyłowych a każde miasto będzie miało mały reaktor atomowy?

    To chcemy mieć czystsze powietrze w miastach czy nie chcemy?

    Bo jak możemy poczekać i się nikomu nie spieszy to ja jestem za.

    W fiftyfaju trzeba zapisać że za 50 lat coś tam robimy

    ALE DO KURWY NĘDZY ONI ZAPISALI ŻE PODATKI BĘDĄ za KILKA LAT!!!