-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
r03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: 100C
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.elektronika
References: <ol85gs$e78$1@dont-email.me>
<16plvx6z3dr5o.1wf20pve82bsx$.dlg@40tude.net>
<ol8go6$jk9$1@dont-email.me>
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 26 Jul 2017 00:55:11 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ol8go6$jk9$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <5977cc4f$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.16.192
X-Trace: 1501023311 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 650 83.6.16.192:59923
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 51343800
X-Received-Bytes: 2446
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611223 pl.misc.elektronika:721329
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-07-26 o 00:29, Pszemol pisze:
> J.F.<j...@p...onet.pl> wrote:
>> Dnia Tue, 25 Jul 2017 19:17:48 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
> Wiem, że niektóre baterie akumulatorów do modeli samolotów i dronów
> ładuje się prądem 100x większym niż wynika to z pojemności
> akumulatora...
>> Takich nie ma, przeciez gdyby byly, to by je Musk do Tesli wsadzil
>> :-P
>
Jeśli by były, ale mało trwałe, albo niebezpieczne w eksploatacji, to by
raczej je sobie odpuścił. Liczy się też użyteczność długofalowa, a nie
kilkukrotne, superszybkie naładowanie, a potem - bateria na śmietnik.
>>
> No właśnie próbuję oszacować co jest głównym czynnikiem limitującym
> w kwestii czasu potrzebnego do naładowania samochodu.
>
Wytwarzane w ogniwie ciepło, które musi być szybko odprowadzane, i to
bez jakiegoś układu z chłodzeniem wewnętrznym. A druga, a raczej
pierwsza (wg ważności) rzecz: duży prąd ładowania można wymusić jedynie
podwyższeniem napięcia ładującego, a gdy się przekroczy jakiś jego
poziom, to zaczynają zachodzić reakcje niepożądane, szybko prowadzące do
degradacji ogniwa.
--
Nie interesujesz się polityką? To lekkomyślne chowanie głowy w piasek!
Wszak polityka interesuje się tobą i tak, a rządzący też się interesują,
głównie zawartością twojego portfela. Dlatego zachowaj czujność!
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.17 10:41 robot
- 26.07.17 10:41 AL
- 26.07.17 10:49 elmer radi radisson
- 26.07.17 10:56 J.F.
- 26.07.17 11:30 HF5BS
- 26.07.17 11:38 J.F.
- 26.07.17 12:27 HF5BS
- 26.07.17 12:37 J.F.
- 26.07.17 12:41 LordBluzg(R)
- 26.07.17 12:57 elmer radi radisson
- 26.07.17 13:27 Pszemol
- 26.07.17 13:43 elmer radi radisson
- 26.07.17 14:29 Pszemol
- 26.07.17 15:39 elmer radi radisson
- 26.07.17 15:41 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-05-17 Lublin => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- 2024-05-16 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=