  • Data: 2009-01-29 20:07:37
    Temat: Re: 112
    Od: w...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sty, 19:34, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > "Najbliższe Pogotowie Ratunkowe" -- to można określić w odniesieniu
    > do adresu pocztowego. Dwa "sąsiednie" numery telefoniczne w tej samej
    > centrali mogą być zainstalowane w dość odległych miejscach, które mają
    > różne NPR. Nie wiem czy centrale telefoniczne są w stanie poradzić
    > sobie z czymś takim.
    >
    > --
    > Jarek

    Numery tak, ale gminy już nie . Wspomniane przeze mnie akty i
    uregulowania precyzują z dokładnością co do gminy. Stąd pewnie bywają
    sytuacje, że abonent dodzwania się do nieco dalszego fizycznie
    pogotowia. Ale biorąc pod uwagę cały obszar gminy - najbliższego. W
    gros przypadków mającego siedzibę w mieście powiatowym. A technicznie
    operatorzy trudno nie maja chyba gdyż op. dominujący nadal ma siec
    nawiązującą do gmin- mała centrala czy koncentrator. jeśli nawet dana
    wieś jest obsługiwana z obiektu z innej gminy to właśnie przez
    koncentrator itp. z na ogół inną numeracją więc dość prosto jest
    "numeracyjnie" wydzielić gminę i przyporządkować do wywołań z niej
    pochodzących odpowiedni NKA.