  • Data: 2020-07-02 12:10:11
    Temat: Re: 13 mandatów w jeden dzień
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-06-29 o 19:48 +0200, kk napisał:
    > Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie
    > całego życia? :-)
    >
    > 5, 10 czy raczej 15? :-)

    Przebieg w okolicach 14-18 kkm rocznie. Średnia póki co wychodzi mi
    poniżej 0.1 mandata rocznie. Jeden za parkowanie na płatnym (młody
    byłem, ze wsi przyjechałem do Bydgoszczy i nie wiedziałem, że w mieście
    płaci się za bycie). Drugi to przejazd na (faktycznie mocno dojrzałym)
    żółtym świetle w sobotę przed 8:00 rano - zdziwiony byłem, że panowie
    tak wcześnie wstali. Spieszyło mi się na uczelnię, no i w efekcie
    straciłem tylko więcej czasu, po przyjeździe brakowało mi już połowy
    studentów. :)

    Mateusz